شاه ماهی بایرن مونیخ در لیست خرید گواردیولا

شاه ماهی بایرن مونیخ در لیست خرید گواردیولا

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا می خواهد دو بازیکن بایرن مونیخ را به منچستر بکشاند.

به گزارش وبسایت نود، داوید آلابا مدافع اتریشی 24 ساله بایرن مونیخ از سوی رسانه های انگلیس به عنوان یکی از گزینه های اصلی پپ گواردیولا برای نقل و انتقالات تابستان آینده معرفی شده است. روزنامه سان انگلیس معتقد است که مسئولان باشگاه منچستر سیتی دیدارهایی با مدیر برنامه های این بازیکن داشته اند و طبق خواسته پپ گواردیولا این ملاقات ها کاملا مخفی برگزار شده اند. آلابا مارس گذشته قرارداد خود با بایرن مونیخ را تا 2021 تمدید کرد و به نظر نمی رسد سران باشگاه به آسانی اجازه خروج را به او بدهد. در کنار منچستر سیتی، باشگاه رئال مادرید هم در چند وقت اخیر برای جذب آلابا علاقه نشان داده است.

در کنار آلابا از کینزگلی کومان هم به عنوان یکی از اهداف پپ گواردیولا نام برده می شود. کومان تابستان 2015 با انتقال قرضی 2 ساله از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوست ولی باشگاه آلمانی هنوز برای دائمی کردن قرارداد او اقدام نکرده است. 

پس از جدایی پپ گواردیولا از بایرن مونیخ گفته می شد دو طرف توافق شفاهی کرده اند که این مربی در تابستان 2016 برای جذب هیچ بازیکنی از بایرن مونیخ اقدام نکند. کارل هاینتس رومنیگه هم اخیراً در صحبت هایی اعلام کرده بود که ترسی از زیر نظر گرفتن بازیکنان تیمش توسط گواردیولا ندارد.

7899