رانیری: هنوز به آخر خط نرسیده ام، می خواهم تا 5 سال دیگر مربیگری کنم

رانیری: هنوز به آخر خط نرسیده ام، می خواهم تا 5 سال دیگر مربیگری کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - رانیری قصدی برای بازنشستگی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، کلودیو رانیری که امروز 20 اکتبر، تولد 65 سالگی خود را جشن گرفت، اصرار دارد که هنوز فاصله زیادی با پایان خط دارد و به فکر این است تا حداقل 5 سال دیگر مربیگری کند. او در گفتگوی اخیرش این چنین صحبت کرده است:

مرد مسنی شده ام ولی ادامه می دهم. احساس خوبی دارم. برای من شغلم، زندگیم است، همچنان می خواهم در این راه ادامه دهم. وقتی که در 35 سالگی شروع کردم، گفتم؛ بسیار خب، تا 50 سالگی ادامه می دهم، وقتی به 50 سالگی رسیدم، گفتم چرا الان؟ پس تا 55 سالگی ادامه دادم. قدم به قدم، 65 و سپس 70.

زندگی چیزی خارق العاده است. هر شغلی سختی خودش را دارد. ولی اهمیت دارد که در درون خود، قوی و محکم باشید، چرا که نمی دانید چه چیزی ممکن است در زندگی اتفاق بیفتد. ممکن است زمین بخورید ولی اگر قوی باشید می توانید بازگردید و به مسیر قبل برگردید.

وقتی به لستر آمدم، هدفم این بود که ترکیبی بسازم که ابتدا بتواند به اروپا برسد و سپس در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند. این پروژه ی مدیر باشگاه بود. اکنون ما به قهرمانی در انگلیس رسیده ایم، ولی من چیزی را که مدیر باشگاه از من خواسته، فراموش نکرده ام. می خواهم همچنان ترکیب تیم را بسازم و رو به جلو حرکت کنیم.

2021