استقلال - تراکتور؛ فراتر از فوتبال/ تسویه حساب، دوئل، کل کل و ...

استقلال - تراکتور؛ فراتر از فوتبال/ تسویه حساب، دوئل، کل کل و ...

استقلال و تراکتور در دیداری به شدت حساس، باید مقابل هم قرار بگیرند.

به گزارش کاپ، جمعه این هفته، ساعت 16:20 دقیقه فوتبال ایران شاهد یک جدال تماشایی خواهد بود. دیداری که هم داخل مستطیل سبز و هم خارج از آن، هیجان انگیز و خواستنی است. استقلال علی منصور باید مقابل تراکتور امیرخان، تقابل کند. نبردی که بی تردید پراست از حاشیه و دوئل و کل کل و تسویه حساب. فارغ از مسائل حاشیه ای، من باب مسائل فوتبالی و بالانشین بودن هر دو تیم باید شاهد مسابقه حساسی باشیم.

رحمتی – قلعه نویی:

بازی قبل این دو تیم را به یاد بیاورید. جایی که رحمتی و قلعغه نویی در همان ابتدا باهم درگیری پیدا کردند. رابطه آقای سرمربی و شاگرد سابق خیلی وقت است که شکراب شده و هیچ کس هم نمی تواند با پادرمیانی و گذاشتن ریش در وسط ماجرا حل و فصلش کند. نه قلعه نویی کوتاه بیا است و نه رحمتی اختلاف ها را فراموش می کند. این بارهم می توان منتظر به وجود آمدن تنش بین این دو نفر بود.

سروش رفیعی – استقلال:

شاه ماهی نقل و انتقالات مقابل تیمی قرار می گیرد که حسابی به یک بازیکن مثل او احتیاج دارد. وقتی فصل گذشته در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی به استقلال گل زد و خوشحالی نکرد؛ خیلی ها این برداشت را کردند که او یک استقلالی است اما حالا که به پرسپولیس نزدیک شده دیگر کسی از آن ماجرا حرفی نمی زند. سروش یکی از اصلی ترین امیدهای قلعه نویی برای غلبه بر استقلال است.

بختیار رحمانی – تراکتور:

دوران عجیب بختیار در تراکتور به سر رسید. مدتی با پرشورها در اوج صمیمیت بود و مدتی بعد هم درگیری های شدیدی بین طرفین ایجاد شد. حالا دوباره آنها به هم رسیدند اما این بار باید مقابل هم باشند نه در کنار هم. بختیار تقریبا در ترکیب استقلال جا افتاده و خیلی دوست دارد مقابل تیم سابقش، خودی نشان بدهد.

کرار جاسم – استقلال:

یاغی عراقی و اسبق استقلال با لباس تراکتور به ورزشگاه آزادی برمی گردد. بعضی از استقلالی ها به شدت از دست او شاکی هستند چرا که با حاشیه هایش استقلال را دچار مشکلات زیادی کرد. برخی دیگر هم او را دوست دارند برای این که هر وقت بود، برای استقلال درخشید و همیشه از علاقه اش به هواداران این تیم گفت و صحبت کرد. بازی با استقلال، شاید آخرین فرصت این بازیکن عراقی برای اثبات توانایی هایش به امیر قلعه نویی باشد.

محمد نوری – استقلال:

پرسپولیسی ترین بازیکن زمین باید مقابل استقلال بازی کند. بعد از سال ها با لباسی به غیر از پیراهن پرسپولیس. نوری سابقه پرنوسانی مقابل استقلال دارد. هم به این تیم گل زده، هم گلش را مقابل این تیم قبول نکرده اند و هم پنالتی از دست داده است. باید دید این بار شماره 14 چه کار می کند؟ راستی، جای محسن بنگر هم خالی.

قلعه نویی – منصوریان:

تقابل  این دو سرمربی این بار در حالی اتفاق می افتد که منصوریان برای اولین بار به عنوان سرمربی استقلال باید رو در روی قلعه نویی بایستد. سه تقابل قبلی این دو سرمربی با نتیجه 2-1 به سود منصوریان است و همه منتظر رویارویی چهارم هستند.

*****************

به جز همه اینها بازیکنانی مثل فرزاد حاتمی و علیرضا رمضانی هم هستند که برای بازی مقابل تیم سابق خود می توانند انگیزه های فراوانی داشته باشند. تا جمعه منتظر می نشینیم تا از یک فوتبال داغ در این روزهای سرد پاییزی لذت ببریم.