دارمیان: از حضور در منچستر یونایتد راضی هستم

دارمیان: از حضور در منچستر یونایتد راضی هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع ایتالیایی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس هرگونه شایعه در ارتباط با جدایی از این تیم را تکذیب کرد و گفت از حضور در پست جدیدش در جمع شیاطین سرخ احساس راحتی می کند.

به گزارش وب سایت نود، متئو دارمیان مدافع 27 ساله تیم فوتبال منچستر یونایتد در این فصل تنها در 6 بازی به عنوان بازیکن ثابت در لیگ برتر به میدان رفته است. این بازیکن که تا پیش از این به عنوان مدافع کناری سمت راست بازی می کرد، چند بازی است که به علت مصدومیت لوک شاو در سمت چپ به عنوان مدافع به خدمت گرفته می شود.

دارمیان در همین باره اظهار داشته است:

در حال حاضر در بزرگترین باشگاه فوتبال در جهان بازی می کنم. و خیلی هم خوشحالم. من همچنان به کار خودم در این تیم ادامه می دهد و دوست دارم در این تیم بمانم. من معمولاً در سمت راست خط دفاعی بازی می کنم، اما از بازی در سمت چپ خط دفاعی هم مشکلی ندارم.

دارمیان در مورد شرایط خودش در ابتدای فصل در تیم منچستر یونایتد هم گفت:

مربی تیم باید در این باره تصمیم گیری کند. گاهی اوقات از فهرست بازیکنان کنار گذاشته شدم اما من تلاشم را زیاد کردم تا بتوانم شانس حضور مجدد در لیست بازیکنان را داشته باشم. فعلاً هم در ترکیب تیم بازی می کنم و از این بابت خیلی خوشحالم.

منچستر یونایتد در این چند بازی با ترکیب مارکوس روخو و آنتونیو والنسیا به عنوان مدافعان میانی و متئو دارمیان و آنتونی والنسیا به عنوان مدافعان کناری به مصاف حریفان خود رفته است؛ دارمیان در این ارتباط توضیح داد:

اگر بتوانیم با یک ترکیب ثابت در خط دفاعی بازی کنیم، آنگاه می توانیم در هر بازی همدیگر را بهتر بشناسیم. تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر برخی نفرات تغییر کنند، ایده تیم همان خواهد بود و تغییری نخواهد کرد. ما باید به همین روند خود ادامه دهیم زیرا این بهترین راه برای کم کردن فاصله با تیم های صدرنشین است. ما باید چند پیروزی پشت سر هم به دست بیاوریم.

منچستر یونایتد در حالی این هفته برابر تاتنهام به پیروزی رسید که تیم لیورپول برابر حریف خود به تساوی دست یافت و منچستر سیتی هم برابر لستر سیتی شکست سنگینی را متحمل شد. دارمیان در این باره گفت:

ما به این پیروزی نیاز داشتیم. در چند بازی قبلی هم شایستگی پیروزی داشتیم اما در نهایت دروازه ما باز می شد؛ از پنج بازی آخر خود به چهار تساوی رسیده ایم. بازی با تاتنهام از این جهت برای ما مهم بود که توانستیم فاصله را با صدر جدول کم کنیم. حالا باید خود را برای دیدار چهار شنبه برابر کریستال پالاس آماده کنیم. البته زمان زیادی در اختیار نداریم اما باید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنیم. تعطیلات کریسمس مهم ترین دوره از فصل است زیرا بازی های زیادی را در یک دوره کوتاه انجام می دهیم. هر دو روز یک بار باید بازی کنیم و تا حد امکان باید امتیازات زیادی را به دست بیاوریم. ممکن است در این دوره برخی از رقبای ما هم امتیازاتی از دست بدهند و ما باید به فکر گرفتن امتیاز باشیم. در این فصل چلسی بسیار عالی عمل کرده و نه پیروزی متوالی را به دست آورده است. واقعاًَ رسیدن به این مهم کار آسانی نیست. اما امیدوارم که آنها در ادامه امتیاز از دست بدهند.

دارمیان در پایان در مورد سازگاری با رقابت های لیگ برتر هم گفت:

لیگ برتر انگلیس با بازی های سری آ اندکی متفاوت است. بازی های انگلیس بیشتر فیزیکی و درگیرانه است. تیم های حریف بسیار قوی هستند و ما هم باید سریعاً با هر شرایطی خود را وفق دهیم.

2081