اسپالتی: اگر برای دفاع کردن مقابل یوونتوس بازی کنیم، باخت خود را تضمین کرده ایم

اسپالتی: اگر برای دفاع کردن مقابل یوونتوس بازی کنیم، باخت خود را تضمین کرده ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا به شدت تأکید می کند که روز شنبه با هدف شکست دادن یوونتوس صدرنشین در ورزشگاه خانگی خودش، پای به میدان مسابقه در دل آلپی تورین خواهند گذاشت.

به گزارش وب سایت نود، لوچیانو اسپالتی کاملاً مصمم است که تیمش در دیدار روز شنبه برابر یوونتوس با همان سبک و سیستم همیشگی بازی خواهند کرد زیرا اگر برابر یوونتوس به دفاع مطلق روی بیاورند، در واقع شکست رم را تضمین خواهند کرد.

تیم فوتبال آ اس رم تا این هفته با چهار امتیاز کمتر از یوونتوس در رده دوم جدول رده بندی سری آ قرار دارد و اسپالتی به خوبی می داند که شکست برابر بیانکونری فاصله دو تیم را زیادتر کرده و رقابت آنها برای کسب عنوان قهرمانی سری آ را بیش از پیش دشوار خواهد ساخت. اسپالتی در خصوص دیدار روز شنبه گفت:

بازی شنبه برای ما یک دیدار بسیار حیاتی است. اگر بخواهیم برای دفاع کردن به تورین برویم، قطعاً با شکست زمین مسابقه را ترک خواهیم کرد. بنابراین، ترکیب و سیستم بازی تیم را بر پایه تاکتیک ها و برنامه هایی تعیین خواهیم کرد که بتوانیم با تمام توان و قدرت خود بازی کنیم. هدف ما اینست که اطمینان پیدا کنیم که بازی برگشت با یوونتوس در ورزشگاه خانگی ما یک بازی حساس و تعیین کننده برای مشخص کردن قهرمانی باشد. ما باید اطمینان بیابیم که به خوبی حمله های آنها را دفع کرده و کیفیت بالای بازی خود را هم نشان دهیم. انجام این کار واقعاً ساده است.

یوونتوس قدرت بلامنازع لیگ ایتالیا طی چند سال اخیر بوده و اسپالتی خیلی صریح بیان می کند که قهرمان پنج فصل اخیر رقابت های سری آ می تواند نمونه خوبی برای باشگاه رم باشد تا از آنها الگوبرداری کند. وی در ادامه هم گفت:

یوونتوس از این نظر بسیار عالی بوده است که خود را در سطح بالای استانداردهایی که دارند، حفظ می کنند و همچنین قدرت فوق العاده زیاد تیم خود را نشان داده و در امر نتیجه گیری هم بسیار خوب و عالی عمل می کند. یوونتوس بدون شک یکی از عوامل مهمی است که هر تیم برای قهرمانی به 100 امتیاز احتیاج دارد. ما با نگاه کردن به یوونتوس می توانیم در مسیر موفقیت گام برداشته و همیشه پیشرفت کنیم.

2081