MSN زودتر از سایر بازیکنان بارسلونا تعطیلاتشان را آغاز کردند

MSN زودتر از سایر بازیکنان بارسلونا تعطیلاتشان را آغاز کردند

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا به 4 بازیکن خود اجازه داد تا زودتر از سایرین تعطیلات کریسمس را آغاز کنند و بدین ترتیب مسی، سوارز، نیما و جرارد پیکه در دیدار بارسلونا مقابل هرکولس حاضر نخواهند بود.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیدار رفت در خانه هرکولس به تساوی 1-1 دست یافت اما به نظر می‌رسد لوییز انریکه از اینکه بارسلونا می‌تواند به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا صعود کند اطمینان دارد و به این ترتیب به 4 ستاره بارسلونا اجازه داد تا زودتر از سایرین تعطیلات خود را آغاز کنند. او در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo اعلام کرد:

MSN هرگز در مرحله اول جام حذفی به میدان نرفته‌اند و با توجه به بازی‌های زیادی که انجام داده‌اند بهتر است زودتر از سایرین تعطیلات خود را آغاز کنند. سایر بازیکنان برای دیدار مقابل هرکولس در دسترس خواهند بود و پس از آن 7 یا 8 روز فرصت دارند تا از تعطیلاتشان لذت ببرند.

این 4 بازیکن بارسا، سال 2016 را به شکلی فوق العاده به پایان بردند، مسی با حرکات استثنایی خود بار دیگر تعجب همگان را در دیدار مقابل اسپانیا برانگیخت، سوارز و نیمار نیز هر کدام با ارائه نمایش‌هایی تماشایی بارسلونا را به برد پر گل مقابل اسپانیول هدایت کردند. سوارز و مسی با 12 گلی که در لالیگا به ثمر رسانده‌اند مشترکا آقای گل لالیگا تا به اینجای فصل هستند..

1899