طوفان حواشی در استقلال؛ از نیمکت نشینی رحمتی تا تغییر منصوریان

طوفان حواشی در استقلال؛ از نیمکت نشینی رحمتی تا تغییر منصوریان

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال استقلال درپی حذف از رقابت های جام حذفی آبستن اتفاقات و حوادث زیادی شده است.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، شکست غافلگیرکننده استقلال مقابل نفت تهران و دریافت دو گل در کمتر از 2 دقیقه این تیم را درگیر حواشی و مشکلات خاصی کرده است. علاوه بر جنجال هایی که در این بازی به وجود آمد استقلال با تنش ها و حواشی بسیاری مواجه شده است.

برخی اعضای هیئت مدیره درحال رایزنی هستند تا گزینه های مدنظر خود را برای جانشینی علیرضا منصوریان معرفی کنند. از فلیکس ماگات سرمربی شهیر آلمانی به عنوان یکی از گزینه های استقلال یاد شده و یک عضو هیئت مدیره سعی بسیاری دارد تا دیگر اعضای هیئت مدیره را متقاعد به انجام مذاکرات نهایی با این مربی معروف کند.

همچنین برخی از زوج اسکوچیچ و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه جانشینی فرهاد مجیدی یاد می کنند. بسیاری از بازی با سپاهان به عنوان دیدار سرنوشت ساز برای منصوریان یاد کرده و بر این باورند که در صورت ناکامی استقلال مقابل سپاهان تغییر در کادرفنی استقلال حتمی خواهد شد، تا تیم استقلال در بازی پلی آف آسیا با شوک و مربی جدیدی به میدان برود.

درباه اختلافات مهدی رحمتی با منصوریان هم اخبار گوناگون و متفاوتی به گوش می رسد. بسیاری منابع خبری تاکید دارند که رحمتی موقع گرم کردن در ورزشگاه تختی و قبل از شروع مسابقه با نفت اعلام کرده به دلیل بیماری از شرایط لازم برای بازی کردن برخوردار نیست و منصوریان نیز دستور داده که حسینی خودش را آماده بازی کند اما رحمتی به خاطر اهمیت بازی به رغم مشکلی که برایش به وجود آمده بود در این بازی به میدان رفته و در چند صحنه نیز ناجی استقلال شد.

همچنین عدم حضور رحمتی در بین دو نیمه در رختکن نیز از جمله حواشی و اتفاقات مهمی است که به آن پرداخته می شود. خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که رحمتی درپی همان بیماری و مشکلی که داشته به رختکن نرفته و عدم حضورش در رختکن علاوه بر برخی اختلافاتی که با منصوریان داشته به بیماری اش نیز ارتباط داشته است. در تمرین روز بعد از بازی استقلال نیز منصوریان با امید ابراهیمی و خسرو حیدری به طور مفصل صحبت کرد اما بین او و مهدی رحمتی کلامی رد و بدل نشد. احتمال استفاده از حسینی در دیدار مقابل سپاهان نیز یکی از گمانه زنی هایی است که در اطراف استقلال به گوش می رسد.

در مجموع استقلال آبستن حوادث و حواشی زیادی شده و در این میان هواداران استقلال نیز نظرات متفاوتی درباره ادامه حمایت از منصوریان و یا تغییر در کادر فنی این تیم دارند.