نکات مهم لیست فصل جدید استقلال؛ رحمتی مسن ترین و قائدی جوان ترین بازیکنان

نکات مهم لیست فصل جدید استقلال؛ رحمتی مسن ترین و قائدی جوان ترین بازیکنان

وبسایت رسمی برنامه نود - اسامی 26 بازیکن در فهرست نفرات استقلال برای فصل جدید در سازمان لیگ ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، سازمان لیگ عصر امروز اسامی بازیکنان تیم‌های لیگ برتری را اعلام کرد و نگاهی به اسامی آبی های پایتخت نشان می دهد باشگاه استقلال نام 26 بازیکن را در فهرست خود به سازمان لیگ اعلام کرده است.

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید ابراهیمی، حسن بیت‌سعید، مجتبی جباری، علی قربانی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، مهدی قائدی، یعقوب کریمی، میلاد زکی‌پور، ارشیا بابازاده، سرور جپاروف، وریا غفوری، حسین حسینی، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، عبدالعظیم گوگ، پژمان منتظری، محمدجواد محمدی، فرشید اسماعیلی و لئوناردو پادوانی بازیکنانی هستند که نام شان در فهرست بازیکنان استقلال ثبت شده‌اند.

نام برخی نفرات جوان همچون امیرحسین شیخ‌الاسلامی، حسین حیدری، سجاد آقایی، علی‌اکبر نجفی، فردین نجفی و محمدرضا هاشمی که در تمرینات استقلال حضور دارند و با این تیم قرارداد بسته بودند هنوز در این لیست قرار ندارد و باید دید باشگاه چه زمانی  اسامی این نفرات و قراردادهایشان را به سازمان لیگ اعلام خواهد کرد.

میانگین سنی  26 بازیکن استقلال 26.8 سال است، مهدی رحمتی با 37 سال سن مسن ترین بازیکن استقلال است و آبی‌ها به جز وی 5 بازیکن بالای 33 سال دیگر  (جپاروف، جباری، منتظری، حیدری و پادوانی) در لیست خود دارند که با تجربه های تیم محسوب می شوند و اغلب شان هم در کنار جوان هایی چون نورافکن،حسینی و چشمی در ترکیب اصلی به میدان می روند. مهدی قائدی نیز با 18 سال و 8 ماه سن، جوان‌ترین بازیکن استقلال است.

در بخش کادر اجرایی و فنی نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست، بهتاش فریبا به عنوان مدیر فنی، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی، محمد خرمگاه، علی چینی و محمد صالح مصطفوی به عنوان مربی، حمدالله بابازاده به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، میک مک درموت به عنوان بدنساز، حسن خانبان به عنوان آنالیزور، کاوه ستوده به عنوان پزشک، مهرشاد رهبری به عنوان فیزیوتراپ، مدد جباری به عنوان مدیر تدارکات و محمدحسین زرندی به عنوان مدیر رسانه‌ای ثبت شده‌اند و 13 نفر هدایت فنی و اجرایی آبی پوشان را در لیگ به عهده دارند.