چلسی 3 - 0 بورنموث؛ دوازدهمین برد پیاپی و ادامه صدر نشینی مقتدرانه آبی های لندن

چلسی 3 - 0 بورنموث؛ دوازدهمین برد پیاپی و ادامه صدر نشینی مقتدرانه آبی های لندن

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس چلسی با بونموث رفت.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در هفته هجدهم لیگ برتر و در باکسینگ دی به مصاف بورنموث رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه 2-0 شکست دهد. این برد دوازدهمین برد متوالی آنتونیو کونته با چلسی محسوب می شود و این تعداد برد پیاپی رکوردی جدید برای این باشگاه محسوب می شود. چلسی با کسب این برد 46 امتیازی شد و با صدر نشینی مقتدرانه خود را ادامه داد.

بازی در نیمه اول با برتری چلسی همراه بود و خیلی زود بازیکنان این تیم موفق به باز کردن دروازه تیم میهمان شدند. در ادامه این نیمه چلسی برتری خود بر جریان بازی را حفظ کرد ولی بازیکنان این تیم در زدن گل دوم ناکام ماندند.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در همان دقایق ابتدایی به گل دوم دست یافتند. بعد از این گل حملات چلسی ادامه یافت و ادن هازارد در چند موقعیت می توانست مجددا برای تیمش گلزنی کند اما ضربات او راهی به درون دروازه پیدا نکردند. در آن سو بهترین موقعیت بورنموث را آفوبه به دست آورد اما ضربه او از دورن محوطه جریمه با واکنش خوب کورتوا دفع شد. در لحظات پایانی بازی پدرو موفق به زدن گل دوم خود و سوم تیمش در این بازی شد و تیم کونته با بردی پرگل آمادگی خود برای دیدارهای فشرده روزهای آتی را نشان داد.

شرح گل ها

دقیقه 24 (پدرو رودریگز):

پاس سسک فابرگاس درون محوطه جریمه به پدرو رسید و او پس از چرخش با ضربه پای چپ به زیبایی از فاصله 18 متری دروازه بوروس را باز کرد.

دقیقه 49 (ادن هازارد):

هافبک بلژیکی درون محوطه جریمه با خطای مدافع بورنموث متوقف شد و ضربه پنالتی را در خلاف جهت حرکت دروازه بدل به گل دوم چلسی کرد.

دقیقه 90+3 (پدرو رودریگز):

ضربه مهاجم اسپانیایی چلسی از پشت محوطه پس از برخورد به مدافع بورنموث تغییر جهت داد و برخلاف جهت حرکت سنگربان توپ وارد دروازه شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 +++++++++ برای دیدن گل ها و خلاصه بازی اینجا کلیک کنید ++++++++++

7899