چلسی 4 - 2 استوک سیتی؛ صدر نشینی مقتدرانه و یک گام تا رکوردی تاریخی

چلسی 4 - 2 استوک سیتی؛ صدر نشینی مقتدرانه و یک گام تا رکوردی تاریخی

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه رقابت های لیگ برتر چلسی در استمفورد بریج میزبان چلسی بود.

به گزارش وبسایت نود، چلسی با انجام یک بازی برتر موفق شد سیزدهم برد پیاپی خود در لیگ برتر را ثبت کند. در این بازی چلسی موفق شد در هر دو نیمه یک بازی برتر از خود به نمایش بگذارد و ضمن به ثمر رساندن 4 گل بازیکنان این تیم چند بار دیگر هم دروازه استوک سیتی را تهدید کردند. در آن سوی میدان استوک هم بازی قابل قبولی در مقاطعی از بازی به نمایش گذاشت اما عملکرد بد مدافعین این تیم مانع از حفظ نتیجه مساوی در دو مقطع از بازی شد.

با این نتیجه چلسی در پایان هفته نوزدهم 49 امتیازی شد و در صدر جدول با اقتدار باقی ماند و فاصله ای معنا دار با رقیبان ایجاد کرد. تیم مارک هیوز با این شکست 21 امتیازی باقی ماند و در مکان چهاردهم جدول ایستاد.

شرح گل ها

دقیقه 34 (گری کیهیل): کرنر ارسالی فابرگاس از سمت چپ با ضربه سر محکم مدافع میانی چلسی تبدیل به گل اول بازی شد.

دقیقه 46 (مارتینس ایندی): ارسال ضربه آزاد با اثر گذاری کراوچ مقابل دروازه به ایندی رسید و ضربه آرام مدافع هلندی دروازه کورتوا را گشود.

دقیقه 57 (ویلیان): موزس پس از سرتوپی زیبا توپ را برای هازارد فرستاد و هافبک بلژیکی توپ را برای ویلیان مهیا کرد و ضربه هافبک برزیلی گلی زیبا را رقم زد.

دقیقه 64 (پیتر کراوچ): پس از یک شلوغی پشت محوطه جریمه چلسی توپ در کناره ها به مامه دیوف رسید و ارسال زمینی او به مقابل دروازه با ضربه محکم کراوچ از درون شش قدم تبدیل به گل مساوی شد.

دقیقه 65 (ویلیان): پاس فابرگاس در بهم ریختگی مدافعین استوک در موقعیتی خوب به ویلیان رسید و ضربه محکم او از مقابل دروازه به سقف دروازه استوک چسبید.

دقیقه 85 (دیگو کاستا): مهاجم تنومند چلسی پس از دریافت توپ درون محوطه با استفاده از بدنش ایندی را پشت سر گذاشت و با ضربه ای زیبا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی

7899