باز هم تخلف در فوتبال پایه/ بازیکن رده سنی امید را به جوانان بردند!

باز هم تخلف در فوتبال پایه/ بازیکن رده سنی امید را به جوانان بردند!

وب سایت رسمی برنامه نود- ظاهرا تخلفات در فوتبال پایه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت نود، با توجه به اینکه رده های سنی پایه کمتر مورد توجه رسانه ها قرار دارد و در واقع کمتر زیر ذره بین است، اتفاق های عجیب و غریب هم در این رده سنی می افتد.

در تازه ترین اتفاق و در رقابتهای جوانان باشگاههای تهران، دو بازیکن از رده سنی امید استقلال به رده سنی تیم جوانان رفته اند! این اتفاق که با هماهنگی و دستور رئیس هیات فوتبال استان تهران افتاده، کلیت مسابقات را زیر سوال برده است.

دیروز تیم جوانان استقلال، در هفته 24 لیگ برتر جوانان تهران توانست یک بر صفر تیم تهران مبدل را شکست دهد. این برد در حالی اتفاق افتاده که دو بازیکن از سهمیه تیم امید استقلال وارد تیم جوانان شده اند و جالب است بدانید که استقلال طبق قوانین جایی برای رد کردن اسم ندارد.

استقلال در بازی دیروز از دو بازیکن به نامهای فردین نجفی و مهرداد رضایی بهره برده است که تا پیش از این در لیست تیم امید استقلال بوده اند. طبق قوانین این دو بازیکن باید در نیم فصل به تیم جوانان استقلال اضافه می شدند، نه در هفته 24 رقابتها!

ظاهرا صادق ورمزیار مدیر آکادمی استقلال با مراجعه به حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران، موافقت او را برای ای کار می گیرد تا این تخلف اتفاق بیفتد.

مدیریت تیم تهران مبدل به این ماجرا حسابی معترض است و حتی مسئولان این تیم ادعا می کنند که در گفت و گو با مسئولان هیات فوتبال تهران با این جمله مواجه شده اند:« زورمان به استقلال و پرسپولیس نمی رسد!»

در این بازی ظاهرا تیم تهران مبدل یک گل می زند که به صورت مشکوکی آفساید اعلام می شود. مثل اینکه قرار است مدیران باشگاه تهران مبدل فردا به فدراسیون فوتبال بروند و از هیات فوتبال تهران به حراست فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

در هر حال حتی اگر سن بازیکنان تیم امید استقلال، به تیم جوانان هم می خورد، نمی بایست در هفته 24 لیگ برتر جوانان این اتفاق می افتاد چرا که مهلت نقل و انتقالات نیم فصل به پایان رسیده است!