مونتلا: برای حضور در رقابت های اروپایی می جنگیم

مونتلا: برای حضور در رقابت های اروپایی می جنگیم

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا اعتقاد دارد برای اینکه میلان جواز حضور در رقابت های اروپایی را کسب کند میبایست حداقل در 7 دیدار از دیدارهای باقیمانده خود در سری به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه میلان در دیداری بحث بر انگیز و با پنالتی دقایق پایانی دیبالا مقابل یوونتوس شکست خورد باید مقابل جنوا به میدان برود. روسونری در 5 دیدار قبل از دیدار خود مقابل یووه از 15 امتیاز ممکن 13 امتیاز را کسب کرده بود اما شکست مقابل یووه نوار شکست ناپذیری این تیم را پاره کرد. با این حال رسیدن به امتیاز 70 برای فصل گذشته امتیازی مناسب برای حضور در جمع 4 تیم بالای جدول سری آ بود اما مونتلا اعتقاد دارد در فصل جاری این امتیاز تنها برای حضور در جمع 6 تیم بالای جدول مناسب خواهد بود. با این تفاسیر میلان باید در 10 دیدار پیش روی خود 20 امتیاز کسب کند. مونتلا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در این خصوص گفت:

در سال جاری کیفیت سری آ بهتر بوده است. نمی دانم برای حضور در رقابت های اروپایی چه مقدار امتیازی مناسب خواهد بود، شاید کسب حدود 70 امتیاز کافی باشد. تیم های زیادی برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کنند اما باید سعی کنیم تنها روی کار خودمان تمرکز کنیم. رقبای ما با شتاب به سمت کسب جواز حضور در رقابت های اروپایی پیش می روند اما مطمئن هستم که اگر روی کار خود تمرکز کنیم می توانیم به اهدافی که داریم دست یابیم.

در ادامه او در خصوص شکست میلان مقابل یووه گفت:

تلاش خوبی از بازیکنان میلان دیدم اما از اتفاقاتی که افتاد نا امید هستم. دوست ندارم در مورد غایبین تیم صحبت کنم اما در دیدار روز جمعه غایبین زیادی داشتیم. نتوانستیم پیروزی که در دوحه به دست آورده بودیم را تکرار کنیم اما نشان دادیم که از حریف ترسی نداریم. اتفاقاتی که در انتهای بازی رخ داد فاجعه بار بود اما بار دیگر روح بزرگ میلان را به نمایش گذاشتیم. باید روی دیدارهای آینده خود تمرکز کنیم تا به اهداف خود و رسیدن به لیگ اروپا دست یابیم. دیدار یووه مربوط به گذشته است و باید تمرکز خود را معطوف به دیدار مقابل جنوا کنیم. جنوا چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و برای پیروزی به میدان خواهد آمد و پس از آن نیز باید دیدارهای ملی را پشت سر بگذاریم.

میلان که در 3 فصل گذشته موفق نشده است به رقابت های اروپایی راه یابد باید بدون کارلوس باکا مقابل جنوا به میدان برود.

1899