مونتلا: برنامه های مفصلی برای آینده داریم

مونتلا: برنامه های مفصلی برای آینده داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان که در هفته های گذشته نتایج ضعیف و نا امید کننده ای را کسب کرده است ممکن است حتی موفق نشود جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کند با این حال به نظر می رسد مونتلا هراسی از اخراج شدن از میلان ندارد.

به گزارش وبسایت نود، میلان که در ابتدای فصل برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا می جنگید  پس از گذر از میانه فصل تنها امید به حضور در لیگ اروپا بسته بود اما 4 دیدار بدون پیروزی این تیم در هفته های اخیر امیدهای این تیم برای حضور در لیگ اروپا را نیز کم رنگ تر کرده است. روسونری که توسط کمپانی چینی خریداری شده است شرایط سختی را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد در صورتیکه این تیم موفق نشود مقابل آتالانتای پنجم جدولی به نتیجه دلخواه خود برسد عملکرد مونتلا مجددا بررسی خواهد شد. با این وجود مونتلا اعلام کرد نگرانی خاصی از وضعیت موجود ندارد، او در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آتالانتا گفت:

مطمئنا باشگاه با من قطع رابطه نخواهد کردۀ آن ها این مسئله را به طور رسمی اعلام کرده اند. از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم و متوجه می شوم که وقتی در چند دیدار نتیجه مناسبی کسب نکنید مورد انتقاد قرار می گیرید. میلان باشگاه با شکوه و بزرگی است و برنامه ریزی دقیقی دارد. با هم به طور مفصل صحبت کرده ایم و برای آینده برنامه ریزی داشته ایم.

ریکاردو مونتولیوو که از ماه اکتبر دچار مصدومیت شدید لیگامنت شده بود می تواند بار دیگر به میدان برود اما در 3 دیدار گذشته روی نیمکت میلان قرار گرفته است، مونتلا در ادامه در این خصوص افزود:

ریکاردو بازیکن مهمی برای ما است، او بسیار با تجربه است و در این مدت جای خالی او را حس کرده ایم. او آماده بازی است اما نمی دانم چه زمانی می تواند 90 دقیقه به میدان برود. در این خصوص انگیزه نیز بسیار مهم خواهد بود. می دانم که می توانم روی او حساب کنم و شاید او را از ابتدا به میدان بفرستم.

1899