ادعای رسانه های کلمبیایی: توافقات اولیه خامس با منچستر یونایتد

ادعای رسانه های کلمبیایی: توافقات اولیه خامس با منچستر یونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - بنا به گزارش رادیو کلمبیایی RCN، خامس رودریگز، هافبک تیم رئال مادرید برای انتقال به منچستر یونایتد با این تیم به توافقات اولیه دست یافته است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، آنتونیو کاسال، خبرنگار برنامه En La Jugada، فاش کرد که طبق گفته منابع نزدیک، خامس و مدیر برنامه هایش اخیراً با فلورنتینو پرز دیدار کرده اند تا نارضایتی خامس از وضعیتش در باشگاه را ابراز کنند و رئیس باشگاه را از پیشنهاد هایی که وی دارد، مطلع سازند.

با اینحال، رئیس رئال مادرید از آنها خواسته تا پایان فصل منتظر بمانند تا تصمیمی در مورد این وضعیت گرفته شود. این برای خامس خوشآیند نیست، چرا که در حال حاضر هم به توافقات اولیه با منچستر یونایتد دست یافته است. تنها موافقت رئال مادرید با این انتقال باقی مانده و این پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف، مشخص خواهد شد.

این روز ها خامس عملکرد درخشانی در ترکیب رئال مادرید به نمایش می گذارد و این تأثیر زیادی در آینده او خواهد داشت. با وجود اینکه او تنها 1,739 دقیقه بازی کرده و نوزدهمین بازیکن تیم از لحاظ دقایق بازی است، و تنها کاسیا، په په، ماریانو و کوئنترائو کمتر از او بازی کرده اند، اما 11 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل هم داده است.