واکنش ورنر به پیشنهاد رئال مادرید: قول نمی دهم در لایپزیگ بمانم

واکنش ورنر به پیشنهاد رئال مادرید: قول نمی دهم در لایپزیگ بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - تیمو ورنر، مهاجم لایپزیگ که در روزهای اخیر زمزمه هایی در مورد انتقالش به رئال مادرید رد تابستان آینده مطرح شده در مصاحبه با بیلد در مورد شرایط خودش صحبت کرد.

این بازیکن که در لایپزیگ و تیم ملی آلمان عملکرد درخشانی داشته و به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش در جام جهانی آینده امید زیادی دارد، اظهار داشت:

نمی توانم قول بدهم که فصل آینده در لایپزیگ بمانم. تا کنون همه چیز برایم در این جا خوب بوده اما نمی توان پیش بینی کرد که در یک، دو یا سه سال آینده چه اتفاقی رخ می دهد. دوست دارم در باشگاهی بزرگ حضور داشته باشم. در لایپزیگ هنوز به سقف بازی ام نرسیده ام. البته لایپزیگ هم شرایط تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ را دارد. در اسپانیا سه باشگاه بزر گ یعنی بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو حضور دارند. در اسپانیا هم آرسنال، چلسی، تاتنهام، لیورپول، یونایتد، سیتی و ... مدعی قهرمانی هستند.  در بوندسلیگا هم بایرن باشگاه بزرگی است اما هر تیم تلاش خودرا انجام می دهد تا بتواند با آن ها رقابت کند

مسئولان لایپزیگ اخیرا اعلام کرده اند که به دنبال تمدید قرارداد ورنر هستند. این مهاجم در این باره هم صحبت کرد:

مسلما اگر پیشنهادی باشد بررسی می کنیم. اگر قراردادم تمدید نشود معنی اش این نیست که قطعا در تابستان بعدی از تیم می روم. حتی اگر قراردادم را پنج ساله تمدید کنم هم نمی توان حتم داد که تا پایان پنج سال در تیم می مانم. فوتبال خیلی سریع حرکت می کند و نمی توانی پیش بینی کنی که فردا کجا خواهی بود. در حال حاضر در لایپزیگ شرایط خوبی دارم و می خواهم مدتی در این جا بمانم.

1140