سایپا یک - سپیدرود رشت یک/ نزهتی فرشته نجات رشتی ها در دقیقه ۹۰

سایپا یک - سپیدرود رشت یک/ نزهتی فرشته نجات رشتی ها در دقیقه ۹۰

وبسایت رسمی برنامه نود - گل ثانیه های پایانی نزهتی سپیدرود رشت را از شکست نجات داد و دو امتیاز هم از دست دایی و شاگردانش پرید. 

به گزارش وب سایت نود، در دیدار تیم های سایپا و سپیدرود رشت از هفته نهم لیگ برتر، سایپا گرچه تقریباً برتر از حریف بود اما به جز یک بار، بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های به دست آمده بهره برده و سرانجام گرفتار قانون نانوشته فوتبال شدند. در ادامه گزارش بازی سایپا و سپیدرود رشت را می خوانید. 

سایپا

محمدرضا اخباری، روزبه شاه علیدوست، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، امید خالدی، آرش رضاوند، ایوب کلانتری، رضا اسدی،  احمد مهدی زاده، رضا جعفری، محمد عباس زاده

سپیدرود رشت

ایمان صادقی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام کن، علی دهقان، حسین کعبی، توحید غلامی، میثم تهیدست، عماد میرجوان، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی

شرح بازی

دقیقه 10: پرتاب اوت بلند از بازیکنان سپیدرود از روی سر مدافعان سایپا رد شد تا توپ به نزهتی برسد اما ضربه این بازیکن که قصد داشت با یک حرکت آکروباتیک دروازه اخباری را باز کند، از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 11: بازیکنان سایپا در تدارک یک حمله روی دروازه سپیدرود، توپی را به درون محوطه جریمه ارسال کردند که این توپ با ضربه سر ایوب کلانتری همراه شد و در نهایت توپ به بیرون رفت.

دقیقه 28: مهدی ترابی که چند دقیقه ای از ورود او به زمین می گذشت، در میانه های زمین سپیدرود صاحب توپ شد و پس از چند گام پیشروی، پاس فوق العاده زیبایی را از بین چند مدافع حریف برای محمد عباس زاده فرستاد و این بازیکن که در شرایط تک به تک با دروازه بان سپیدرود قرار گرفته بود، با یک ضربه پای چپ زیبا توپ را به گوشه بالای دروازه حریف فرستاد تا اولین گل بازی به نام او ثبت شود.

دقیقه 33: بازیکنان سایپا در درون محوطه جریمه سپیدرود صاحب توپ شدند و عباس زاده که ابتدا قصد داشت خودش ضربه آخر را بزند، توپ را برای مهدی زاده مهیا ساخت و ضربه پای راست این بازیکن با فاصله بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 40: عباس زاده در فضای پشت مدافعان سپیدرود صاحب توپ شد و در حالیکه هیچ مدافعی را روبروی خود نمی دید، ضربه کم دقتی روانه دروازه کرد که ایمان صادقی به خوبی این توپ را برگشت داد.

دقیقه 59: سپیدرود صاحب یک ضربه آزاد شد که تهی دست این ضربه را به شکل زیبایی به سمت دروازه سایپا زد که اخباری با واکنش بسیار خوب، مانع از ورود توپ به دروازه شد و توپ را به کرنر فرستاد. 

دقیقه 66: محمد عباس زاده توپ ارسالی روی به محوطه جریمه سپیدرود را با ضربه سر به سمت دروازه این تیم زد که توپ با نوک انگشتان دروازه سپیدرود راهی کرنر شد. 

دقیقه 67: حرکات پا به توپ ترابی دفاع سپیدرود رو بهم ریخت و ضربه زمینی او در زاویه‌مخالف  از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 70: حرکت زیبای ترابی و دریبل مدافعان و ضربه زمینی که از کنار تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه 2+90: سپیدرود که برای زدن گل تساوی تلاش می کرد، در زمین سایپا صاحب یک ضربه آزاد شد. ابراهیمی این ضربه را به شکل پاس به محوطه جریمه نارنجی پوشان ارسال کرد و نزهتی با یک ضربه سر بسیار زیبا توپ را در حالی به کنج دروازه سایپا فرستاد که اخباری فقط نظاره گر این صحنه بود. 

پایان بازی

سایپا یک - سپیدرود رشت یک

 2081