صلاح و راموس دوباره به هم می رسند؟

صلاح و راموس دوباره به هم می رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017 با فینالی عجیب و پرحادثه به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار که بین تیم های رئال مادرید و لیورپول برگزار می شد، سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید با خطایی عجیب محمد صلاح، بهترین بازیکن و آقای گل فصل فوتبال انگلیس را نقش بر زمین کرد و باعث مصدومیت او شد. این خطا که البته از چشم داور صربستانی بازی پنهان ماند، پس از سرازیر کردن اشک های محمد صلاح، شائبه از دست رفتن جام جهانی را برای این بازیکن به وجود آورد.

گمانه زنی ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه از سوی پزشکان تیم ملی مصر اعلام شد صلاح برای درمان کتف خود نیاز به 3 هفته زمان دارد و تنها بازی اول مصر در جام جهانی مقابل اروگوئه را از دست می دهد و به دو بازی دیگر مرحله گروهی خواهد رسید.

حالا که ستاره بی بدیل فوتبال مصر فرصت حضور در دو بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان و روسیه را دارد، تیم ملی مصر هم می تواند این شانس را برای خود متصور باشد که از گروه اول جام جهانی 2018 صعود کند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. در این گروه البته شانس نخست صعود را باید به اروگوئه داد که تیم به مراتب با تجربه تر و حرفه ای تری است.

تیم ملی مصر در صورتی که به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کند، در اولین بازی دور حذفی باید با تیم نخست گروه B روبرو شود؛ گروهی که در آن تیم های ملی ایران، اسپانیا، پرتغال و مراکش حضور دارند. در این گروه به طور قطع شانس صدرنشینی اسپانیا بیشتر از سایر تیم ها است و لاروخا می تواند با رسیدن به این رتبه، به مصاف تیم دوم گروه A برود.

بنابراین اگر مصر و اسپانیا به شکلی از گروه های خود صعود کنند که در یک هشتم نهایی جام جهانی با هم روبرو شوند، محمد صلاح این فرصت را دارد که یک بار دیگر در مقابل سرخیو راموس بایستد و چندی پس از خطای ناجوانمردانه فینال لیگ قهرمانان، به ملاقات این بازیکن برود.