لو: باخت سنگین و ناامید کننده ای بود

لو: باخت سنگین و ناامید کننده ای بود

سایت رسمی فوتبالی- یواخیم لو بعد از باخت 0-3 تیمش مقابل هلند از نتیجه ای که دراین بازی برای تیمش رقم خورد ابراز حسرت کرد. او بعد از حضور روی نیمکت ژرمنها دراین بازی، حالا سرمربی ای با بیشترین بازی درتاریخ فوتبال ملی آلمان است

لو در مورد این باخت دردناک به خبرنگاران گفت:« باختی سنگین وناامید کننده بود.ما اصلا در حد واندازه های همیشگی مان نبودیم. در نیم ساعت اول بازی خوب کار کردیم و کنترل بازی را در دست داشتیم. البته بازیکنان جوان تیم ما به زمان نیاز دارند. باید منتظر فرصتها ماند. نمی توان با این شرایط انتظار معجزه داشت ولی در نیمه دوم روح جوانی به تیم دمیدیم.»

او با ابراز حسرت از فرصتهای از دست رفته تیمش در جریان این بازی گفت:« مشکل تنها از دست دادن موقعیت ها نیست. ما تا قبل از آنکه گل اول را بخوریم، خوب کار می کردیم ولی بعد از آن، فرصتهای ما تبدیل به گل نشدند.بعد از دریافت گل اول، مشخص شد که تیم ما اعتماد به نفسش را از دست می دهد. چرا نمی توانیم گل بزنیم؟ پاسخ دادن به این سوال سخت است. چون ما موقعیت های خوبی خلق کردیم. اگر 0-1 بازنده می شدیم، این نتیجه قابل قبول بود ولی درهم شکستن تیم در ده دقیقه پایانی مسابقه،اصلا اتفاق مثبتی نیست.»

لو در ادامه صحبت هایش گفت:« حالا زمان آن است که در 2 روز آینده جمع بندی های صحیحی از این بازی داشته باشیم.»

باخت شنبه شب آلمان مقابل هلند بدترین باخت ژرمنها در زمان مربیگری یواخیم لو بود. البته آنها در 17 اکتبر سال 2007 نیز با نتیجه مشابهی مغلوب جمهوری چک شده بودند.


برای اولین بار درطول تاریخ تیم ملی آلمان در سه بازی متوالی رسمی موفق به گلزنی نشده است. آنها در بازی با کره جنوبی در جام جهانی و پس از آن درمصاف با فرانسه و حالا در جدال با هلند موفق به بازکردن دروازه حریفان نشدند.

6363