نیکبخت: اگر وزارت هوای استقلال را هم داشت، به جای پرسپولیس در فینال بود

نیکبخت: اگر وزارت هوای استقلال را هم داشت، به جای پرسپولیس در فینال بود

وبسایت رسمی فوتبالی- علیرضا نیکبخت واحدی اعتقاد دارم عدم حمایت های وزارت از استقلال سبب شد تا این تیم به فینال آسیا نرسد 

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی فردا این تیم برابر سایپا اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم سخت است و دربی تهران همیشه سختی خاص خودش را برای تیم ها داشته و حساسیت های ویژه ای دارد. بازی با سایپا هم که همیشه برای خودش خاص است و نمی توان این بازی را ساده گرفت اما به هر حال امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد.

نیکبخت واحدی در ارتباط با اعتراض هواداران استقلال نسبت به حمایت های وزارت از پرسپولیس گفت: هواداران استقلال حق دارند ناراحت باشند. اگر این حمایت ها از استقلال هم شده بود الان به جای استقلال؛ پرسپولیس در فینال بود اما متاسفانه به جای حمایت از استقلال، تلاشی برای حفظ ستاره های این تیم انجام نگرفت و جدایی ستاره ها به استقلال ضربه بزرگی زد.

وی در خصوص ادعای محمد تقوی که در صحبت با فوتبالی گفته وزارت مخالف دستیاری او در استقلال بود، اعلام کرد: واقعا تعجب می کنم که چرا وزارت ورزش باید در این مسائل تصمیم گیری کند؟ تقوی محرومیتی هم نداشته که اگر داشت نمی توانست به تراکتور برود. پس چرا باید مانع حضور او در استقلال شوند؟

نیکبخت واحدی در ارتباط با این که آیا الحاجی گرو باز هم به وقت نیاز دارد گفت: الان دیگر نزدیک نیم فصل هستیم، چقدر باید به او فرصت دهند؟ بازیکن اگر خیلی خوب باشد در یکی، دو بازی هم خودش را نشان می دهد. به نظر من دلال ها امسال استقلال را خیلی اذیت کردند و با دادن چند بازیکن بی کیفیت به این تیم شرایط را سخت تر کردند.

9697