توضیح نیکبخت درباره یاغی شدنش؛ در صدم ثانیه تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم

توضیح نیکبخت درباره یاغی شدنش؛ در صدم ثانیه تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا نیکبخت واکنش جالبی نسبت به انتقال رضاییان به استقلال دارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که اکثر هواداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه نسبت به حضور رامین رضاییان در تیم‌شان ابراز خوشحالی‌ می‌کنند و از این انتقال پر سر و صدا حسابی استقبال کردند علیرضا نیکبخت که سابقه بازی برای سرخابی‌های پایتخت را دارد نگاه متفاوتی دارد. 

نیکبخت که با سابقه استقلالی بودن به پرسپولیس رفت و به یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبال ایران بدل شد در اتفاقی عجیب با پیراهن قرمزها هم طعم گلزنی در دربی را چشید و هم قهرمان لیگ برتر شد اما با این وجود در همه مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره مستقیم دارد که استقلالی بوده و طرفدار این تیم خواهد ماند.

نیکبخت که خودش برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده نسبت به انتقال رضاییان به استقلال واکنش جالب و البته دید متفاوتی نسبت به سایر نفرات دارد. او در این باره گفت " امیدوارم رضاییان در استقلال هم به مانند سپاهان بدرخشد. قطعا فضا و جو برای او سنگین خواهد بود. رامین بازیکن بسیار خوبی است اما باید به این نکته اشاره کرد که حضور او در استقلال منجر به جدایی صالح حردانی که بازیکن بسیار توانمندی بود شد و این یعنی آمدن او به تیم هزینه بازیکنی داشته است!"

نیکبخت درباره ماجرای یاغی شدنش هم توضیحاتی داد و گفت: " رامین فوتبالیستی بسیار قوی است اما یاغی بازیکنی است که از استقلال به پرسپولیس می‌رود یا بالعکس. من چنین شرایطی را تجربه کردم و می‌دانم شرایط سخت خواهد بود. باید هم‌تیمی‌های رامین به او کمک کنند. زمانی که از استقلال جدا شدم و به پرسپولیس رفتم نه سپاهان و نه تراکتور به این اندازه قدرتمند نبودند. در صدم ثانیه تصمیم گرفتم که پرسپولیسی شوم. یک لحظه ممکن است خون به مغز به آدم نرسد و تصمیم اشتباه بگیرد."

البته این را در نظر بگیرید که نیکبخت یاغی است چون مستقیم از پرسپولیس به استقلال رفت اما رضاییان یاغی نیست چون مستقیم از پرسپولیس به استقلال نرفته و از سپاهان به استقلال رفته است.

1359