والورده: کوتینیو بدشانس است؛ او می‌تواند کنار دمبله بازی کند

والورده: کوتینیو بدشانس است؛ او می‌تواند کنار دمبله بازی کند

سایت رسمی فوتبالی – ارنستو والورده، مربی بارسلونا گفته فیلیپه کوتینیو بازیکنی بدشانس بوده است، و احتمالا به‌زودی در کنار عثمان دمبله بیشتر به او بازی خواهد رسید.

حدود یک سال پیش بود که کوتینیو از لیورپول به بارسلونا پیوست. او نمی‌توانست در لیگ قهرمانان فصل پیش برای بارسلونا بازی کند اما در لالیگا هشت گل زد و پنج گل ساخت.

کوتینیو در این فصل مشکلات زیادی داشته و در تمامی رقابت‌ها تنها پنج گل زده و چهار گل ساخته است. او از اوایل دسامبر در لالیگا در ترکیب ثابت بارسلونا به میدان نرفته است.

دمبله، رقیب کوتینیو با پشت سر گذاشتن مسائل انضباطی توانسته جایگاه ویژه‌ای در تیم والورده پیدا کند. او در تمامی رقابت‌ها 9 گل زده و 4 گل ساخته است، و در 9 بازی اخیر چهار گل زده و سه گل ساخته است.

این دو نفر در بازی جام حذفی برابر لوانته که با باخت بارسلونا همراه بود، در کنار هم در ترکیب قرار گرفتند. شکست بارسلونا باعث شد فشار بر کوتینیو افزایش پیدا کند، هرچند که او تنها گل تیمش را از روی نقطه پنالتی زد.

والورده حالا می‌گوید: «در طول فصل بازی‌ها به سرعت و با شدت می‌آیند و می‌روند، و در برخی دیدارها شما خیلی خوش‌شانس نیستید. کوتینیو بازی‌هایی عالی با ما داشته است و امیدواریم به همین روند ادامه بدهد. من بیشتر به این توجه می‌کنم که او چه کاری را عالی انجام می‌دهد. مانند نگاهی/ که به دمبله یا آرتورو ویدال دارم.

کوتینیو و دمبله می‌توانند کنار هم بازی کنند و این امکان وجود دارد. من تلاش می‌کنم تیم توازن داشته باشد. اگر بازی‌ها را مرور کنیم، آنها در خانه اینتر یا مقابل پی‌اس‌و هم با هم بازی کردند.»

8444