ناصر ابراهیمی: پرسپولیس ۸۰ درصد قهرمان می شود

ناصر ابراهیمی: پرسپولیس ۸۰ درصد قهرمان می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی سابق پرسپولیس معتقد است مشکل ناهماهنگی گذشته پرسپولیس برطرف شده است و تیم برانكو این روزها عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد. 

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به دو پیروزی متوالی پرسپولیس گفت :من اوایل فصل انتقادهایی را از عملکرد پرسپولیس به لحاظ هماهنگی داشتم اما در حال حاضر این مساله تا حدود بسیار زیادی برطرف شده و پرسپولیس به لحاظ فنی شرایط خوبی را پشت سر می گذارد.

 ناصر ابراهیمی ادامه داد: در بازی با پیکان، پرسپولیس در ترکیبش تغییراتی نسبت به دربی داشت و با این وجود نتیجه خوبی گرفت. این نشان می دهد پرسپولیس علاوه بر ۱۱ بازیکن آماده و سرحال در زمین، روی نیمکتش شرایط خوبی دارد. به عنوان مثال اگر بازیکن موثری چون ترابی در زمین نباشد بازیکن با انگیزه ای مثل سیامک نعمتی جای او را به خوبی پر می کند یا اگر سروش رفیعی بازی نکند بشار رسن مهره ای است که می تواند در زمین حضور پیدا کند. به اعتقاد من این مساله می‌تواند امتیاز بزرگی برای پرسپولیس محسوب می شود.

ناصر ابراهیمی در مورد مسائل فنی حاکم بر پرسپولیس گفت: پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد اما به لحاظ تغذیه این نفرات می‌توانند شرایط بهتری را برای خط حمله به وجود آورد. به عنوان مثال در صحنه گل دوم مقابل پیکان پاس بودیمیر برای علیپور بسیار خوب بود که این گونه پاس ها در فوتبال امروز ما کمتر داده می شود. 

مربی سابق پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل گفت: با نتایج خوبی که گرفته شده پرسپولیس تا ۸۰ درصد قهرمان می شود. البته نتایج تیم هایی مثل تراکتور و سپاهان نیز می تواند در سرنوشت پرسپولیس تاثیرگذار باشد. 

ابراهیمی در مورد بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر حال این بازی شرایط ویژه ای دارد و به طور قطع بازی سختی برای پرسپولیس است. پرسپولیس تا یک قدمی قهرمانی و کسب جام در آسیا پیش رفت و بدون شک انتظارات از این تیم زیاد شده است. به اعتقاد من جنگ  هافبک ها در بازی با الاهلی می تواند تیم برنده این دیدار را مشخص کند. اگر هافبک های پرسپولیس در برابر این تیم عربستانی موفق عمل کند، کسب نتیجه خوب در این دیدار دور از دسترس نیست.

1984