ناصر ابراهیمی: علیپور در خط حمله تنها است

ناصر ابراهیمی: علیپور در خط حمله تنها است

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی سابق پرسپولیس معتقد است مدیریت باشگاه در مهمترین مقطع زمانی ضعیف عمل کرد. 

 ناصر ابراهیمی در گفتگو با فوتبالی با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: در فاصله یک ماه مانده به شروع لیگ برتر، پرسپولیسی ها باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را برده و خود را برای شروع خوب در لیگ آماده کند.

مربی سابق پرسپولیس  در ادامه گفت: یکی از مهم ترین فاکتورهایی که کادرفنی جدید پرسپولیس می تواند به آن تکیه کند این است که خوشبختانه اسکلت اصلی تیم نسبت به فصل قبل تغییر چندانی نداشته و این مساله می تواند پوئن مثبتی برای کالدرون و همکارانش در کادرفنی جدید پرسپولیس باشد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر پرسپولیس بتواند از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد راه برای شروع خوب در این فصل برایش هموار می شود . در هر صورت به اعتقاد من هر کسی جای برانکو قرار می گرفت کار سختی داشت و این موضوع برای کالدرون هم صدق می کند. 

مربی سابق سرخ ها در مورد نقل و انتقالات تیم به خبرنگار فوتبالی گفت: شنیده ام که علیپور در پرسپولیس ماندنی است و این موضوع خبر خوبی است اما با این وجود تیم در خط حمله نیاز به تقویت دارد و باید یک مهاجم خوب و گلزن جذب کند. به اعتقاد من علیپور در خط حمله تنها است و فصل قبل هم این مشکل در برهه ای از زمان به خوبی احساس می شد.

ابراهیمی با اظهار امیدواری برای موفقیت پرسپولیس در فصل پیش رو تصریح کرد: متاسفانه مدیریت باشگاه در مهم ترین مقطع زمانی، ضعیف عمل کرد. آنها که می دانستند برانکو نمی ماند باید خیلی زودتر از این حرفها  برای جذب مربی جدید و حضور در نقل و انتقالات و پس از آن آغاز تمرینات اقدام می کرد تا هم پرسپولیس زمان بیشتری را برای شناخت سرمربی جدیدش داشت و هم کالدرون تیم را بیشتر می شناخت.

1984