رونالدو: یوونتوس قطعا قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد

رونالدو: یوونتوس قطعا قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، اطمینان دارد که یوونتوس به زودی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، یووه پس از هشت قهرمانی متوالی در سری آ به دنبال کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپاست که پس از سال 1996 موفق به کسب آن نشده است. این تیم اخیرا در سال 2015 به فینال رسید اما برابر بارسلونا شکست خورد و در سال 2017 نیز همین اتفاق تکرار شد اما این بار رئال مادرید و رونالدو حریف آنها بودند که بار دیگر تیم ایتالیایی را به مقام نایب قهرمانی اروپا رساندند. رونالدو که 5 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده، نتوانست سال گذشته به این تیم برای حضور در فینال و بالا بردن جام قهرمانی کمک کند. یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی برابر آژاکس شکست خورده و از دور رقابت ها حذف شد. با این حال مهاجم پرتغالی تایید کرد که اطمینان دارد امسال یا سال بعد یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. 

او در گفتگو با مارکا اظهار داشت: " پس از قهرمانی هایی که در رئال مادرید به دست آوردم نیاز به یک تغییر و انگیزه جدید داشتم. من هنوز قدرت پیروزی های متوالی را دارم. یوونتوس قطعا قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد. نمی دانم که امسال این اتفاق رخ خواهد داد یا سال دیگر اما می دانم که این اتفاق عملی خواهد شد. "

1070