پاسخ رد پویول به پیشنهاد همکاری باشگاه بارسلونا

پاسخ رد پویول به پیشنهاد همکاری باشگاه بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - کارلس پویول مدافع باتجربه و اسبق باشگاه بارسلونا که در سالهای 2006، 2009 و 2011 با پیراهن بارسا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پیشنهاد جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان را برای پذیرش پست مدیر ورزشی باشگاه رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، پویول دراین باره نوشته:« در هفته های اخیر اخبار متعددی در مورد احتمال ملحق شدن من به بارسلونا به عنوان مدیر ورزشی تیم منتشر شد. من حالا مجبورم که به تمام اعضای خانواده بارسلونا اعلام کنم که بعد از بررسی های فراوان تصمیم گرفتم که پیشنهاد همکاری باشگاه بارسلونا را نپذیرم. این تصمیم ساده ای نبود. من همیشه گفته ام که دوست دارم به جایی که برایم مثل خانه ام است بازگردم. ولی پروژه های شخصی متعددی که دردست دارم، مانع از آن شد تا در این شرایط بتوانم کاملا خودم را وقف این شغل پیشنهادی کنم. می خواهم از سران باشگاه به خاطر اعتمادی که به من دارند و پست مهم و ارزشمندی را به من پیشنهاد کرده اند تشکر کنم.»

دراواخر سال 2014 کارلس پویول به عنوان دستیار مدیر ورزشی بارسلونا (که در آن زمان آندونی سوبی سارتا دراین سمت مشغول به کار بود) به همکاری با باشگاه کاتالان پرداخت ولی در ژآنویه 2015 و دقیقا در روزی که سوبی سارتا از سمتش برکنار شد، کارلس پویول هم از پستش کنار رفت. در آن زمان پویول با انتشار بیانیه ای گفته بود:« من درسهای زیادی گرفتم. واقعا متشکرم و حالا شاید زمان آن است که تجربیات دیگری در حیطه های دیگر و در جایی دیگر کسب کنم. می خواهم چه به صورت فردی و چه به صورت حرفه ای پیشرفت کنم تا در آینده بتوانم به خانه ام، بارسلونا بازگردم و پاسخ تمام آنچه در طول این سالهای فراموش نشدنی دراختیارم قرار گرفته را بدهم.»

6363