بارتومئو: مسی به اندازه ژاوی و اینیستا بارسایی است

بارتومئو: مسی به اندازه ژاوی و اینیستا بارسایی است

سایت رسمی فوتبالی- جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگویی بلند بالا درمورد مسائل مرتبط با باشگاهش صحبت کرده است. در بخش اول این گفتگو، صحبت های بارتومئو درمورد تلاشهای بارسا برای خرید نیمار را مطالعه کردیم.

به گزارش فوتبالی، دراینجا قصد داریم تا بخش دوم صحبتهای بارتومئو را در مورد آینده لیونل مسی و سایر مسائل باشگاه کاتالان بازتاب دهیم:

*اوضاع قرارداد مسی به چه ترتیب است؟

قبل از شروع آخرین فصل از قرارداد فعلی نیمار، او می تواند به هرجایی که دلش می خواهد برود. ما نباید نگران باشیم؛ چون او به اندازه ژاوی و اینیستا که این بند را در قراردادشان داشتند، بارسلونایی است. او حالا حق تصمیم گیری دارد. امیدواریم که بیشتر با ما بماند. به عنوان رئیس باشگاه خیالم کاملا راحت است

*مسی در جمع بهترین هاست؟

تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا تیم را بهبود ببخشیم. هرسال تیم ما بهتر از سال قبل می شود. ما جامهای زیادی فتح کرده ایم ولی برخی بازیها بود که در آنها عملکرد قابل قبولی ارائه ندادیم.

*بهترین موفقیتهایتان قهرمانی در لالیگا بود یا لیگ قهرمانان اروپا؟

هدف اصلی ما همیشه قهرمانی در لالیگاست ولی بعد از آن تورنمنتهای دیگر را هدف می گیریم.

*مبلغ سرمایه گذاری های تیم افزایش خواهد یافت؟

برای رقابت کردن با تیمهای موجود، لازم است.

*پرداخت رقم جدایی زودهنگام گریزمان، الگوی ضعف اقتصادی نیست؟

نه، این یک اتفاق طبیعی بود. تیمهایی هستند که به ما بدهکارند و ما این قرضها را جمع کردیم و پرداخت کردیم.

*نظرتان درمورد پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی چیست؟

تابستانی طولانی بود ولی تیم ما مدتها بود که شکل گرفته. ما به دنبال یک بازیکن میانی ، یک مدافع چپ و یک مهاجم بودیم. حالا این بازیکنان را داریم و واقعا راضی هستیم. رختکن تیم رقابتی تر از سال قبل است. از والورده هم راضی و خوشحالیم. 

*کارلس پویول ممکن است روزی مدیر ورزشی باشگاه باشد؟

 ما در حال مذاکره هستیم و امیدواریم به توافقاتی دست بیابیم. اومی تواند کمکهای زیادی به تیم بکند. او چند ماهی با ما بود و عجله ای هم در کار نیست. دوست دارم تا او هم مثل پاتریک کلایورت و والدس به تیم ما برگردد. 

6363