لوپتگی: شکست 0 - 4 تحقیرآمیز و ناعادلانه بود

لوپتگی: شکست 0 - 4 تحقیرآمیز و ناعادلانه بود

پایگاه خبری فوتبالی - جولن لوپتگی، سرمربی تیم سویا، معتقد است که شکست 0 - 4 شب گذشته تیمش برابر بارسلونا در نیوکمپ تحقیرآمیز و ناعادلانه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم سویا شب گذشته برابر بارسلونا به میدان رفت تا برای حضور در رده دوم جدول لیگ اسپانیا با یکدیگر رقابت کنند اما در نهایت این بارسا بود که موفق شد در ورزشگاه خانگی خود برابر تیم حریف به برتری برسد و با 16 امتیاز فاصله خود را از سایر تیم ها زیاد کرده و پشت سر رئال مادرید 18 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. سویا در این بازی و خصوصا در نیمه اول موقعیت های بسیاری را از دست داد و نتوانست فاصله ایجاد شده را جبران کند. لوپتگی پس از بازی گفت: " این نتیجه تحقیرآمیز و ناعادلانه بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و در برنامه خودمان بسیار شجاعانه عمل کردیم و تلاش کردیم که مواردی که در تمرینات روی آنها کار کرده بودیم را در زمین پیاده کنیم. "

در حالی که بازی هنوز با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می شد، لوک دی یونگ 3 موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد و همین موضوع پس از بازی با انتقاداتی روبرو شد. لوپتگی با حمایت از مهاجم خود گفت: " دی یونگ بسیار خوب عمل کرد اما برای پیروزی در نیوکمپ همه چیز باید عالی باشد و همچنین باید کمی شانس نیز داشته باشی. "

1070