پوچتینو و دریافت غرامتی نجومی از باشگاه تاتنهام

پوچتینو و دریافت غرامتی نجومی از باشگاه تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه تاتنهام اخیرا مائوریستیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تیمشان را از این سمت برکنار کردند؛ اما از آنجا که پوچتینو تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد، سران این باشگاه باید تا پایان مدت قرارداد، دستمزد او را بپردازند.

به گزارش فوتبالی، این قانون تا زمانی که پوچتینو همکاری اش با تیمی جدید را آغاز نکند، حکمفرما خواهد بود و یا اینکه سران تاتنهام باید به صورت توافقی و با پرداخت مبلغی به عنوان غرامت، رضایت پوچتینو را جلب کند. شنیده می شود که  توافقاتی میان این باشگاه لندنی و پوچتینو به عمل آمده و باشگاه تاتنهام با پرداخت 20 میلیون یورو به عنوان غرامت، قصد دارد تا از سرمربی برکنار شده و آرژانتینی اش دلجویی کند.

سران تاتنهام حالا ژوزه مورینیو را جایگزین مائوریتسیو پوچتینو کردند و با این سرمربی پرتغالی هم قراردادی که تا سال 2023 معتبر خواهد بود به امضا رسانده اند. 

پوچتینو در طول سالهای حضورش در تاتنهام توانست تا این تیم را بهر وزهای اوجش بازگرداند. تاتنهام زیر نظر پوچتینو توانست بارها فصل را در جمع 5 تیم ابتدایی جدول به پایان ببرد و فصل گذشته این تیم با هدایت این سرمربی آرژانتینی تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت ولی آنها در بازی فینال نهایتا مغلوب لیورپول شدند وبه مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رضایت دادند.

6363