حواشی پرسپولیس-تراکتور| فحاشی و سنگ پرانی بین تماشاگران دو تیم

حواشی پرسپولیس-تراکتور| فحاشی و سنگ پرانی بین تماشاگران دو تیم

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس و تراکتور در دقیقه 23 به یکدیگر فحاشی و سنگ پرانی کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز در دقیقه 23 مسابقه یک باره شروع به فحاشی به یکدیگر کردند به طوری که حتی توجهی به مسابقه نداشتند و مسابقه دو تیم به نوعی تحت تاثیر این دو تیم قرار گرفت.در همین دقایق تماشاگران دو تیم به سمت یکدیگر سنگ‌ پرانی کردند و فحاشی‌ها ادامه داشت. این در حالی بود در زمین مسابقه هیچ اتفاق خاصی رخ نداده بود اما سنگ پرانی‌ها بین تماشاگران دو تیم در جریان بود.

* هواداران تراکتور در دقیقه 28 پرچم ژاپن را دوباره به اهتزاز در آوردند.

* رئیس حراست فدراسیون فوتبال و سرهنگ دهقان فرمانده یگان ویژه در حال آرام کردن تماشاگران دو تیم است. حتی مسئولان امنیتی در حال صحبت با تماشاگران دو تیم هستند تا جو ورزشگاه آرام شود.

*هواداران تیم میهمان اقدام به پرتاب سنگ به سمت هواداران پرسپولیس و جایگاه خبرنگاران کردند.در این بین سنگ‌های بزرگ و خطرناکی به سمت هواداران پرسپولیس پرتاب شد که برخی از آنها نیز به شیشه‌های جایگاه خبرنگاران خورد یا وارد این جایگاه شد.

* در ابتدای نیمه اول به علت پر شدن جایگاه مختص به هواداران تراکتور جایگاه دیگری در پشت دروازه جنوبی ورزشگاه به آنها اختصاص داده شد.

* سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس به همراه یکی از خوانندگان معروف کشور در جایگاه ویژه حاضر شد.

* شجاع خلیل زاده بعد از اعلام خطا به سود تراکتور توپ را به اشکان دژاگه نداد و همین مسئله باعث شد بین طرفین جروبحث به وجود بیاید. 

7413