رسمی؛ تست کرونای سرمربی آرسنال مثبت شد

رسمی؛ تست کرونای سرمربی آرسنال مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آرسنال اعلام کرد که تست کووید - 19 میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی این تیم مثبت شده است و این مربی هم به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آرسنال اعلام کرده است که تمامی افرادی که در روزهای اخیر با آرتتا در تماس بوده اند با دستور وزارت بهداشت، قرنطینه شده اند. همچنین شمار زیادی از افراد باشگاه آرسنال شامل کادر فنی، بازیکنان و گروه کمی از افراد حاضر در آکادمی در روزهای آینده تحت قرنطینه خواهند بود. البته افرادی که با آرتتا در تماس نبوده اند باید در روزهای آینده به کار در باشگاه ادامه بدهند.

وینای ونکایتشام، مدیر ورزشی آرسنال گفت:"سلامت کارمندان ما و مردم در اولویت است و روی آن تمرکز داریم. با میکل آرتتا همدردی می کنیم که ناراحت است اما روحیه خوبی دارد. با تمامی افراد در تماس هستیم تا شرایط را تحت کنترل داشته باشیم. امیدواریم به زودی تمرینات از سر گرفته شود و در زمانی که کادر پزشکی اجازه بدهد دوباره کار را شروع کنیم."

رائول سانلهی، مدیر فوتبال باشگاه آرسنال هم گفت:" میکل و کل تیم بزرگسالان، بازیکنان و کادر فنی مورد حمایت ما خواهند بود. به جلو نگاه می کنیم که در زمانی که پزشکان اجازه بدهند تمرینات را از سر بگیریم. در حال حاضر اولویت همه ما درمان میکل است."

به نظر می رسد که بازیهای آینده آرسنال در لیگ برتر لغو شود و لیگ انگلیس نیز به جمع لیگ هایی ملحق شود که به علت کرونا مجبور به لغو مسابقاتشان می شوند. خود آرتتا در این باره گفت:" حقیقتا ناراحت کننده است اما پس از آن که احساسات بدی پیدا کردم به جلو نگاه می کنم. امیدوارم به زودی و با اجازه پزشکان به تمرینات برگردم."