انتقال کولیبالی به منچستر یونایتد، کلید فروش اسمالینگ به رم

انتقال کولیبالی به منچستر یونایتد، کلید فروش اسمالینگ به رم

پایگاه خبری فوتبالی – در صورتی که کالیدو کولیبالی از ناپولی به منچستر یونایتد برود، رم می‌تواند کریس اسمالینگ را با قیمت مناسبی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اسمالینگ در حال حاضر از منچستر یونایتد به رم قرض داده شده، و دو باشگاه‌ با هم ماه‌هاست که در مذاکره‌اند تا بر سر انتقال دائمی او به توافق برسند.

این مدافع انگلیسی در ایتالیا احیا شده است، و گفته می‌شود دوست دارد در فصل بعد هم همچنان در پایتخت ایتالیا حضور داشته باشد و در رم بازی کند.

اما با این حال، به نظر می‌رسید که احتمال انتقال او پایین باشد، چرا که منچستر یونایتد مرتبا قیمت اسمالینگ را بالا می‌برد. همچنین این که رم به فصل بعد لیگ قهرمانان صعود کند هم تاثیر مهمی در قیمت این بازیکن دارد.

اما حالا لا گاتزتا دلو اسپورت نوشته که این باشگاه لیگ برتری، در صورتی که بتواند مدافع ناپولی را به خدمت بگیرد، اسمالینگ را با قیمت مناسبی به رم واگذار خواهد کرد.

مدت‌هاست که خبر انتقال این مدافع سنگالی به منچستر یونایتد به گوش می‌رسد، و گفته می‌شود که در تابستان گذشته، منچستر یونایتد 100 میلیون یورو برای خرید این بازیکن 28ساله پیشنهاد داده که ناپولی آن را رد کرده است.

اگر کولیبالی به یونایتد برود، قیمت اسمالینگ کاهش پیدا خواهد کرد و رم می‌تواند به مدافعی که می‌خواهد برسد.

8444