طرح لباس جدید آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

طرح لباس جدید آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که هنوز فصل ۲۰-۲۰۱۹ به پایان نرسیده و مشخص نیست در انگلستان فوتبال چه زمانی از سر گرفته می‌شود اما طرح لباس جدید تیم‌ها به مرور در حال لو رفتن است و بسیاری از سایت‌های ورزشی طرح لباس جدید تیم‌ها را به صورت غیر رسمی منتشر می‌کنند.
به گزارش فوتبالی، تیم آرسنال که امسال با به پایان رسیدن قراردادش با پوما، برای اولین بار پیراهن‌های تولیدی توسط کمپانی آدیداس را بر تن کرد، سال آینده هم لباس‌های آدیداس را می‌پوشد. در همین زمینه چند سایت ورزشی از جمله فوتی هدلاین طرح لباس جدید آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ را منتشر کرد که تغییرات جالبی در آن مشاهده شده است.

طرح لباس جدید آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰


در لباس جدید آرسنال آستین‌ها مانند همیشه سفید خواهد بود و رنگ اصلی لباس هم قرمز است. در پس زمینه لباس اما طرح خاصی (چیزی شبیه به فلش یا پیکان) با رنگ‌های قرمز تیره و قرمز روشن وجود دارد تا لباس آرسنال ساده نباشد. سه خط معروف آدیداس هم این بار در قسمت کناری لباس و زیر بغل آن قرار گرفته شده است. یقه پیراهن هم سفید خواهد بود.
نکته جالب دیگر هم جمله تبلیغاتی اسپانسر است که این بار به شکل FLY BETTER روی لباس قرار گرفته. در قمست‌های سر آستین هم دو خط وجود دارد تا لباس آرسنال از همیشه زیباتر به نظر برسد.

1101