رونمایی از لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رونمایی از لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رسما رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، امسال دومین سالی است که کمپانی آدیداس با آرسنال همکاری می‌کند. این کمپانی چندی پیش از لباس اصلی توپچی‌ها رونمایی کرد که در پس زمینه آن طرحی شبیه به پیکان وجود داشت. پیش از رونمایی از لباس اول آرسنال، تصاویری از لباس دوم آرسنال برای فصل بعد منتشر شده بود که طرح عجیبی داشت. حالا مشخص شده همان طرح به عنوان طرح لباس دوم آرسنال انتخاب شده است.

پیراهن دوم جدید آرسنال سفید رنگ است اما در پس زمینه آن از خطوط خرمایی رنگی استفاده شده که طرحی شبیه به سنگ‌های مرمر را پدید می‌آورد. دلیل استفاده از این طرح در لباس جدید آرسنال، معماری یکی از جایگاه‌های قسمت شرقی ورزشگاه پیشین آرسنال (هایبوری) و ساختمان پیشین باشگاه است.
جیمز وب، یکی از طراحان آدیداس در این زمینه گفته: می‌خواستیم در طراحی این لباس انعکاسی از هایبوری وجود داشته باشد و این مسئله را به نسل جدید هواداران  و بازیکنان جوان یادآوری کنیم. ورزشگاه هایبوری نقش مهمی در خاطرات خواداران تیم آرسنال دارد.

قرار است این لباس روز ۲۲ آگوست (۲ روز دیگر) در دیدار تیم بانوان آرسنال مقابل پاریسن ژرمن که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای بانوان برگزار می‌شود رونمایی شود.

1101