رقابت منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره رم

رقابت منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره رم

خبرگزاری فوتبالی – منچستریونایتد هم مانند لیورپول می‌خواهد نیکولو زانیولو را جذب کند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، چند رسانه اروپایی مانند سان و فوتبال ایتالیا اعلام کرده‌اند منچستریونایتد هم قصد دارد زانیولو را به خدمت بگیرد و به این ترتیب باید در جدال جذب او با لیورپول رقابت کند.
نیکولو زانیولو که در سال ۲۰۱۸ به المپیکو رفته، توانسته ۶۰ بار برای رمی‌ها بازی کند. او در این ۶۰ بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. زانیولو توانسته جوان‌ترین بازیکن ایتالیایی باشد که در لیگ قهرمانان اروپا بریس (به ثمر رساندن دو گل در یک مسابقه) می‌کند اگرچه پست او مهاجم نیست و بیشتر در پست هافبک هجومی بازی می‌کند.
گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های بیشتر به دلیل بدهی‌های سنگین رم و احتمالا عدم حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد واقعی به نظر می‌رسد زیرا چندی پیش خبری مبنی بر بدهی ۲۷۰ میلیونی رم به بانک‌ها منتشر شد و به این ترتیب احتمالا مدیران رم چوب حراج بر سر بازیکنانشان خواهند زد.
زانیولو پیش از این ارزشی ۷۱ میلیون پوندی داشت اما به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی احتمالا کمتر از این مبلغ به فروش خواهد رسید. او البته در حال حاضر دوران نقاهت پس از دوران مصدومیت رباط صلیبی‌اش را می‌گذراند اما مدیران لیورپول و منچستریونایتد به شدت پیگیر شرایط خرید این بازیکن ۲۰ ساله هستند که تاتنهام و پاریسن‌ژرمن را هم خواهان خود می‌بیند.

1101