مذاکرات منچستریونایتد با ستاره 22 ساله سری‌آ

مذاکرات منچستریونایتد با ستاره 22 ساله سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد مذاکره خود با رک را برای جذب هافبک 22 ساله این تیم آغاز کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، زانیولو یکی از بازیکنان کلیدی رم زیر نظر ژوزه مورینیو بوده است. سرمربی پرتغالی از این بازیکن 22 ساله را هم به‌عنوان هافبک میانی و هم وینگر سمت راست استفاده کرده‌است. زانیولو در 28 بازی در تمامی رقابت‌های این فصل، 4 گل و 5 پاس گل داده است.

عملکرد او در ایتالیا توجه تیم‌های مختلف لیگ‌برتر را به خود جلب کرده است که منچستریونایتد یکی از آنهاست. از دیگر تیم‌هایی که به ستاره رم علاقه نشان داده اند می توان به لیورپول و تاتنهام هاتسپر اشاره کرد.

یوونتوس دیگر تیمی‌است که به ملی‌پوش ایتالیایی رم علاقه دارد. با این حال، حضور یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، در سرنوشت این انتقال تاثیر زیادی خواهد داشت.

منچستریونایتد نیاز مبرمی به تقویت خود در فصل 2023-2022 دارد. با شرایط فعلی و حاشیه‌های میسن گرینوود، جیدون سانچو و مارکوس رشفورد تنها وینگرهای منچستریونایتد هستند و آن‌ها در این پست نیاز به بازیکن جدید دارند. حتی رالف رانگنیک، سرمربی شیاطین‌سرخ، از آنتونی الانگا در سمت چپ خط حمله استفاده می‌کند.

آینده مارسیال و گرینوود علامت سوال بزرگ شیاطین سرخ در تابستان خواهدبود. گرینوود به‌دلیل اتهام به آزار جنسی، تا مدت نامعلومی محروم است.

زانیولو همچنین در زمان نیاز، می‌تواند در پست هافبک تهاجمی جایگزین برونو فرناندز باشد.

9719