آرتتا: رویارویی با گواردیولا برای من خاص خواهد بود

آرتتا: رویارویی با گواردیولا برای من خاص خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی فعلی آرسنال درباره تقابل با گواردیولا به اظهارنظر پرداخت.
به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا، دستیار سابق پپ گواردیولا که ۱۸ ماه در کنار پپ در تیم منچستر سیتی حضور داشت و هم‌اکنون هدایت آرسنالی‌ها را عهده دارد باید روز ۴ شنبه به همراه آرسنال رو در روی پپ گواردیولا قرار گیرد.
آرتتا درباره این مسئله و رویارویی با پپ به اسکای اسپرت گفته: قطعا شرایط عجیبی خواهد بود و من نمی‌توانم این مسئله را تکذیب کنم. هر کسی را در سیتی می‌شناسم  زیرا ۴ سال در آن تیم حضور داشتم و لحظات فوق‌العاده‌ای با بازیکنان و باشگاه سپری کردم اما حالا هم هیجان خودم را دارم. لحظه خاصی برای من خواهد بود اما به دنبال این اتفاق هستم.
دو تیم آرسنال و منچسترسیتی در چهارچوب لیگ برتر انگلیس، ۴ شنبه شب در ورزشگاه اتحاد به میزبانی سیتیزن‌‌ها به مصاف هم می‌روند. در حال حاضر تیم منچستر سیتی در رده دوم جدول با ۵۷ امتیاز قرار دارد و به احتمال زیاد قافیه قهرمانی را به لیورپولی‌ها واگذار می‌کند. آرسنال هم در رده نهم قرار دارد.
آرتتا که از زمان حضور در آرسنال توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند در ادامه گفت: نمی‌توانم صبر کنم تا رقابت‌ها آغاز شود و به کاری که بیش از همه کارها دوست دارم، یعنی فوتبال بپردازم.

1101