حضور تماشاگران دانمارکی در ورزشگاه با شیوه‌ای عجیب

حضور تماشاگران دانمارکی در ورزشگاه با شیوه‌ای عجیب

خبرگزاری فوتبالی – هواداران دانمارکی با شیوه‌‌ای متفاوت و عجیب پای به ورزشگاه گذاشتند.
به گزارش فوتبالی، نیازی نیست دیگر تا اشاره شود فوتبال با توجه به عدم حضور هواداران، مانند قبل نخواهد بود اما با اتفاقی که در دانمارک افتاده می‌شود گفت فوتبال حتی با حضور تماشاگران هم مانند قبل نخواهد بود.
یکی از اصلی‌ترین سوژه‌ها برای رسانه‌ها در انگلیس،‌ استفاده از صدای مجازی تماشاگران در ورزشگاه بود اما در دانمارک این مسئله متفاوت است. هواداران فوتبال در دانمارک می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی و ۱ متر فاصله نسبت به نفر کناری در ورزشگاه حضور یابند و به راحتی شعار دهند تا نیازی به هوادار مجازی نباشد. این اتفاق در دیدار هورسنز مقابل رندرز در سوپرلیگ دانمارک افتاده که البته بازی گلی در بر نداشت و ۰-۰ به پایان رسید. البته فوتبال دانمارک پس از پایان قرنطینه با شیوه‌ای متفاوت برگزار می‌شود. لیگ به دو قسمت تقسیم شده است تا تیم‌های صعودکننده و سقوط کننده و تیم‌هایی که سهمیه کسب می‌کنند مشخص شوند.
باید دید این طرح مانند طرح سینما فوتبال و مشاهده بازی‌ها در پارکینگ و داخل ماشین مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر. چندی پیش هم در صربستان، دیداری بین ستاره سرخ و پارتیزان برگزار شد که البته در آن ۲۵ هزار تماشاگر بدون هیچ مشکلی کنار هم نشستند و بازی را مشاهده کردند.

1101