ریوالدو: بارسلونا صعود نکند مربی عوض می‌شود

ریوالدو: بارسلونا صعود نکند مربی عوض می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – ریوالدو اعتقاد دارد اگر بارسلونا نتواند صعود کند مربی تغییر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: لالیگا به پایان رسیده و بارسا رقابت را به رئال مادرید واگذار کرده است. رئال مادرید فوق‌العاده بود و شایسته این عنوان هم بود اما بارسلونا بابت این قهرمانی آسیب دیده. بارسایی‌ها برای دیدار امشب باید قوی باشند. آن‌ها در خانه بازی می‌کنند. هواداری وجود ندارد اما شانس آن‌ها زیاد است. من با گتوزو هم تیمی‌ بوده‌ام. او به عنوان بازیکن می‌توانستد به خوبی یار گیری کند و قطعا تیمش را با آمادگی روانه میدان می‌کند. آن‌ها  در نیمه اول آرام کار را شروع می‌کنند اما به دنبال گلزنی هستند. درباره فصل نقل و انتقالات برای آن‌ها هم باید بگویم اول مباشد مشاهده کرد مربی آن‌ها تغییر می‌کند یا خیر. سخت است تا بگوییم آن‌ها به چه بازیکنی نیاز دارند. بارسلونا بازیکنان خبی دارد اما آن‌ها همیشه به جام نیاز دارند و اگر چیزی برنده شوند مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

ریوالدو درباره ستین گفت: سخت است تا در نیمه فصل به تیم اضافه شوی. جدایی والورده برای باشگاه و او سخت بود. آن‌ها مانند دوران پیشین بارسلونا بازی نمی‌کردند. فکر کنم اگر شرایط تغییر نکند و شکست بخورد بارسلونا مربی را تغییر می‌دهد.

بازیکن سابق بارسلونا در ادامه افزود: بدون حضور هواداران گزینه اصلی برای فتح لیگ قهرمانان وجود ندارد و تیم‌های زیادی خوب کار می‌کنند.سیتی بایرن و پاریسن ژرمن خوب کار می کنند اما دیدارهای تک حذفی همه چیز را تغییر می‌دهد.

1101