مقایسه شرایط فعلی بارسلونا با کشتی تایتانیک: نباید وحشت کنیم!

مقایسه شرایط فعلی بارسلونا با کشتی تایتانیک: نباید وحشت کنیم!

خبرگزاری فوتبالی - شبکه سه تلویزیون کاتالونیا در روز یکشنبه در اقدامی غیرمنتظره یک مناظره مدیریتی در انتقاد از باشگاه بارسلونا پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ را برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، ویکتور فونت، یکی از اصلی ترین نامزدهای ریاست بارسلونا، امیلی روساد، عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا که به خاطر اختلاف با بارتومئو استعفا داد و تونی فریچا، سخنگوی سابق بارسلونا در این مناظره حضور پیدا کردند. به نظر می رسد که هر سه نفر از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا باشند. در این مناظره که به حمله ای علنی به بارتومئو و نحوه مدیریتش تبدیل شده بود، همگی به صورت همزمان خواستار استعفای مدیر بارسلونا و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

ویکتور فونت همان طور که در توئیتر گفته بود خواستار برگزاری انتخابات شد و گفت:" بعد از بازی توییتی منتشر کردم. ما طرفدار ثبات مدیریتی هستیم. می بینیم که هفت سال برای یک پروژه کار شده اما همه چیز ویران شده است و زمانش رسیده تا با انتخابات به ثبات مدیریتی برسیم. همه بارسایی ها به دنبال ثبات هستند. این تغییر مهمی خواهد بود. یک طوفان بزرگ را شاهد بوده ایم و زمان تحول رسیده است. اگر مدیریت فعلی کنار نرود، نه تنها یک سال بلکه دو سال ناکام خواهیم بود. باید تصمیم های مهمی در مورد اسپانسر اصلی، تمدید قرارداد مسی و ... گرفته شود. این تصمیم ها باید توسط تیم مدیریتی جدید گرفته شوند."

فریچا در مورد نحوه برگزاری انتخابات صحبت کرد:" هیئت مدیره فعلی بارسلونا چهارده عضو دارد که اگر 9 نفر استعفا بدهند، کمیته انتقالی می تواند انتخابات را برگزار کند. اگر زودتر استعفا بدهند،باشگاه این فرصت را دارد تا یک سال در تصمیم هایش جلو بیافتد و دوره جدید هر چه زودتر آغاز شود."

روساد که اخیرا از هیئت مدیره بارسلونا استعفا داده است هم بیان کرد:" فکر نمی کنم که شاهد استعفای دستجمعی باشیم. باید یک انتخابات منظم برگزار شود. باید همه چیز با آرامش انجام شود و نباید بی نظمی رخ بدهد. اگر بخواهیم شرایط را با غرق شدن کشتی تایتانیک مقایسه کنیم، بدترین کار وحشت کردن است. نباید با عصبانیت تصمیم گیری کرد. باید همه چیز منظم پیش برود. هواداران درخواست های زیادی دارند اما همه چیز باید با نظم و ترتیب انجام شود."

4125