رئیس بارسلونا به شایعات جدایی مسی پایان داد؟

رئیس بارسلونا به شایعات جدایی مسی پایان داد؟

خبرگزاری فوتبالی - برخی از رسانه‌ها اخباری را منتشر کرده‌ بودند، مبنی بر اینکه لئو مسی خواستار جدایی از بارسلونا در همین تابستان است. قرارداد لیونل مسی تا تابستان 2021 اعتبار دارد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نشده است، اخیرا شایعات زیادی پیرامون اینتر میلان و لیونل مسی مطرح شده بود و فوق ستاره‌ی آرژانتینی هم اخیرا به همراه پدرش دو آپارتمان لوکس را در شهر میلان خریداری کرده‌ است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست سنگینی که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ متحمل شد، اوضاع بحرانی به نظر می‌رسید و برخی از خبرنگاران و رسانه ها با انتشار شایعاتی پیرامون لیونل مسی، نگرانی هواداران بارسلونا را بیشتر کرده بودند، از اینتر و منچسترسیتی به عنوان دو مقصد احتمالیِ مسی نام برده می‌شد. اکنون ریاست بارسلونا پس از اعلام اینکه کومان سرمربی بارسا خواهد شد. اعلام کرد که لیونل مسی در این باشگاه خواهد ماند و فوتبالش را در بارسلونا تمام خواهد کرد. بارتومئو تاکید داشت که این خواسته‌ی خود فوق ستاره‌ی آرژانتینی است که دروان فوتبالش را در جمع آبی و اناری ها به پایان برساند.

ریاست بارسلونا به تلویزیون رسمی بارسا گفت:" مسی می خواهد دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا به پایان برساند. او این را بار ها گفته است. من همچنین با کومان صحبت كرده‌ام و او به من گفت كه مسی ستون پروژه‌ی اوست."

1470