لیونل مسی تصمیمش را به زودی اعلام می‌کند؛ خشم وکیلش از پیشنهاد تمدید

لیونل مسی تصمیمش را به زودی اعلام می‌کند؛ خشم وکیلش از پیشنهاد تمدید

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار است که در ساعات آینده در بیانیه ای رسمی نظر قطعی خود را در مورد ماندن یا جدایی از بارسلونا ابراز کند و نگرانی هواداران تیم کاتالان را از بین ببرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته خورخه و تیاگو، پدر و برادر لیونل مسی به همراه یکی از وکلای مسی با بارتومئو و سایر مدیران بارسلونا جلسه گذاشتند تا در مورد آینده بازیکن آرژانتینی به توافق برسند. مقاومت بارتومئو در مقابل جدایی مسی باعث شد تا لحن پدر مسی به شکل قابل توجهی تغییر پیدا کند. خورخه که روز گذشته می گفت ماندن لئو در بارسلونا خیلی مشکل است، امروز گفت که نمی داند که ستاره آرژانتینی در نیوکمپ می ماند یا نه. خورخه امروز به ملاقات لئو رفت تا با هم در مورد آینده صحبت کنند و به نتیجه برسند و حالا رسانه ها خبر داده اند که ستاره آرژانتینی به زودی در بیانیه ای رسمی نظر قطعی را در مورد آینده اش اعلام خواهد کرد. او هفته گذشته با ارسال فکس خواستار جدایی از بارسا شد و حالا می تواند در بیانیه ای اعلام کند که آیا قصد جدایی را دارد یا نظرش عوض شده و می خواهد بماند.

خبر جالب دیگری که در مورد مذاکره نمایندگان مسی و باشگاه بارسلونا منتشر شده مربوط به پیشنهاد تمدید از جانب بارتومئوست. در حقیقت مدیر بارسلونا به وکلای مسی پیشنهاد می دهد که لئو برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کند، این مسئله به شدت وکیل مسی را عصبانی می کند و او خطاب به بارتومئو می گوید:" چطور پیشنهاد قرارداد دو ساله می دهی وقتی همین الان می خواهد برود؟"

به هر صورت به نظر می رسد که کل رسانه های جهان منتظر تصمیم مسی هستند تا بفهمند که آیا مهمترین نقل و انتقالات تابستان 2020 در راه خواهد بود یا نه.

4125