کوتینیو: نمی‌دانم که فصل بعد در بارسلونا خواهم بود یا نه

کوتینیو: نمی‌دانم که فصل بعد در بارسلونا خواهم بود یا نه

خبرگزاری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا به صورت قرضی به بایرن مونیخ رفت و فصل را با سه جام شامل قهرمانی اروپا به اتمام رساند اما با پایان قرارداد قرضی خود باید به نیوکمپ برگردد.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو در مورد پیروزی بایرن مونیخ مقابل پی اس جی با تک گل کینگزلی کومان گفت:" فصل خیلی خوبی داشتیم و به همین خاطر خیلی خوشحال و خرسند هستیم. فینال ها با جزئیاتشان مشخص می شوند و ما همه چیز را تحت کنترل داشتیم. بالاخره قهرمان اروپا شدم و حس خیلی خاصی دارم."

وی در مورد احتمال  بازگشت خود به بارسلونا در فصل آینده بیان کرد:" به این مسئله فکر نمی کنم. باید برگردم و سخت تلاش کنم تا سال خیلی خوبی داشته باشم. نمی دانم که آیا این اتفاق در بارسلونا می افتد یا نه."

ستاره برزیلی در مورد نیمار هم صحبت کرد:" به او گفتم که فصل خیلی خوبی داشته است و تلاش می کند تا به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود. سعی کردم که به او دلداری بدهم."

کوتینیو پایان فصل درخشانی داشت و بازیهای پایانی او در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب بودند تا بتواند از اعتبار فوتبالی خود دفاع کند. در حال حاضر گفته می شود که نمایش خوبش باعث شده تا کومان به فکر بازگرداندنش به نیوکمپ باشد.

4125