خاطره‌ی زلاتان از نصیحت‌هایی که به چالهان اوغلو کرد!

خاطره‌ی زلاتان از نصیحت‌هایی که به چالهان اوغلو کرد!

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان تا پایان فصل 2020/21 در میلان ماندنی شد. او میلان را خانه‌ی خود می‌داند. ابراهیموویچ در گفتگویی با وبسایت رسمی باشگاه میلان از هم‌تیمی‌اش، هاکان چالهان اوغلو تمجید کرد و خاطره‌ای از اولین ملاقاتش با او نقل کرد.

به گزارش فوتبالی، هاکان چالهان اوغلو از سال 2017 در میلان حضور دارد، او از بایر لورکوزن به این تیم آمد. ملی پوش ترکیه‌ای از زمان آمدنش به سری آ در 129 بازی برای میلان 23 گل به ثمر رساند. چالهان اوغلو در حال حاضر شماره‌ی 10 میلان را بر تن می‌کند. شماره‌ای که چندین بازیکن اسطوره‌ای مانند رود گولیت و کلارنس سیدورف آن را بر تن کرده‌اند. زلاتان معتقد است که اگر هاکان چالهان اوغلو مسیر فعلی خود را ادامه دهد، می‌تواند به سطح آن بازیکنان برسد و جانشین آن‌ها شود.

زلاتان گفت:" هنگامی که من برای اولین بار با چالهان اوغلو ملاقات کردم، می‌دانستم که او کیست. به او گفتم:"پوشیدن شماره 10 میلان چیز بزرگی است زیرا همه بازیکنانی که این شماره را پوشیده‌اند، عالی بوده‌اند. این با فشار زیادی همراه است و یک مسئولیت بزرگ ، اما اگر سخت کار کنی، می توانی آن را انجام دهی." در شش ماه گذشته ، من دیدم که او بسیار سخت کار می‌کرد. بازیکنی مانند چالهان اوغلو می تواند این کار را انجام دهد و او این کار را انجام داد و مجبور است به انجام آن ادامه دهد، زیرا هیچگاه کافی نیست. شما باید این ذهنیت را داشته باشید که هرگز راضی نباشید. در شش ماه گذشته او مانند یک شماره 10 واقعی میلان بازی کرد. امیدوارم که او همینطور ادامه دهد زیرا او می تواند کارهای بزرگی انجام داده و بیشتر از این پیشرفت کند."

1470