پیولی: باید مثل میلان واقعی بازی کنیم و امتیاز بگیریم

پیولی: باید مثل میلان واقعی بازی کنیم و امتیاز بگیریم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم میلان پیش از دیدار مقابل کروتونه به خبرنگاران از آمادگی بازیکنانش گفت و اعلام کرد آن‌ها باید مانند میلان واقعی بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: بابت کارهایی که در حال انجام دادن آن هستیم خیلی خوشحالم اما ۷ روز مهم پیش روی ما قرار دارد. بازی‌های مهمی در پیش داریم. باید مانند میلان واقعی بازی کنیم و امتیازات را جمع کنیم. پلی آف هم برای ما مهم است. کروتونه می‌داند چگونه باید بازی کند. استروپا کار خوبی انجام داده و این هفته چند بازیکن جدید جذب کرده‌اند. شخصیت خوبی دارند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود. آن‌ها می‌دانند که باید بجنگند بنابراین باید به خوبی آماده باشیم.

پیولی در ادامه گفت: غیبیت زلاتان و بازی دیگر مهاجمین؟ کلمبو به خوبی آغاز کرد و با آرامش خوبی آغاز کرد. ربیچ هم می‌تواند به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند. او بازیکن درجه یکی است که به ما قدرت فیزیکی و کمیت می‌دهد. او می‌تواند هم در کناره‌ها بازی کند و هم متمایل به وسط. بدون اینکه از جریان بازی محو شود. تونالی؟ او مدت زمان زیادی نیست که از برشا به اینجا آمده. سبک بازی ما با برشا متفاوت است و باید به او زمان بدهیم.

1101