باشگاه پرسپولیس به ای اف سی اعتراض کرد/ اشرف : روز گذشته مستندات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم

باشگاه پرسپولیس به ای اف سی اعتراض کرد/ اشرف : روز گذشته مستندات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم

خبرگزاری فوتبالی- مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل محرومیت شش ماهه آل کثیر به AFC اعتراض کردند.

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی AFC عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل خوشحالی بعد از گل بازی برابر پاختاکور ازبکستان  برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس پس از شنیدن این رای شوک زده شده و محرومیت بهترین گلزن تیم شان سبب غافلگیری آنها شده است.هرچند غیبت وی برای پرسپولیسی ها در بازی امروز قطعی به نظر می رسد اما مسئولان تیم پرسپولیس و افشین پیروانی بلافاصله نامه ای را تنظیم کرده و به محرومیت سنگین آل کثیر معترض شدند.

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی اعلام کرد: روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا  به باشگاه نامه زده که عیسی آل کثیر باید دلیل این خوشحالی بعد از گلش رو توضیح بده. باشگاه بعد از مشورت با چند حقوقدان بلافاصله لایحه‌ای ۴ صفحه‌ای تنظیم و در آن با اضافه کردن تمام عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به شادی گل‌های عیسی در سال‌های قبل تاکید کرد که این شادی گل از خیلی وقت پیش توسط عیسی انجام می‌شده و اصلا و ابدا ارتباطی با مسائل نژادپرستانه یا توهین و بی‌احترامی به کسی یا قومی نداره. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در ادامه گفت: از طرف خود عیسی هم در این نامه اشاره شد که خوشحالی بعد از گلش بخاطر برادرزاده‌اش هست و همیشه گل‌هاش رو به اون تقدیم می‌کنه.

شایان ذکر است که، عیسی این خوشحالی را  نه تنها جلوی پاختاکور که بعد از گلزنی به شارجه و السد هم انجام داده بود. با وجود اینکه AFC خیلی راحت به عکس‌های این بازی‌ها دسترسی داشت بازهم در دفاعیه باشگاه این عکس‌ها گنجانده شد.

7655