بهترین دروازه‌بان دنیا از نگاه کاسیاس چه کسی است؟

بهترین دروازه‌بان دنیا از نگاه کاسیاس چه کسی است؟

خبرگزاری فوتبالی – ایکر کاسیاس که نامش در میان نامزدهای حضور در تیم رویایی فرانس فوتبال قرار گرفته از این بابت خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس در گفت و گو با فرانس فوتبال درباره خداحافظی‌اش از فوتبال گفته: تصمیم خداحافظی‌ام از فوتبالی تصمیم سختی نبود زیرا توسط خود من گرفته نشد. این تصمیم به خاطر شرایط بوجود آمده گرفته شد و من انتخاب دیگری جز قبول آن نداشتم. واقعیت این است، پیش از بوجود آمدن حادثه قلبی فکر می‌کردم این مسئله چیزی است که در یک یا ۲ سال آینده پیش می‌آید. واضح بود که من هر روز به انتهای دوران ورزشی‌ام نزدیک می‌شدم اما به نحوی که دوست داشتم آن دوران به پایان نرسید و من بابت آن شرمنده‌‌ام. زمانی که به آن فکر می‌کنم متوجه می‌شوم به دلیل یک مصدومیت فوتبالی از فوتبال خداحافظی نکردم. باید به همین علت شکرگذار باشم که دوران حرفه‌ای موفقی داشتم.

کاسیاس در ادامه افزود:زمانی که جوان هستید، رویا دارید و امیدوارید تا به آن‌ها برسید. حس می‌کنم به آن‌ها رسیده‌ام. این که من در لیست ۱۰ دروازه‌بان برتر به انتخاب فرانس فوتبال قرار دارم نشان می‌دهد که رویایم به حقیقت پیوسته است اما زمانی که قرار گرفتن نام اسطوره های خودم در کنارم را مشاهده می‌کنم اندکی خجالت زده می‌شود. افتخارات خوبی در فوتبال کسب کردم و می‌دانم اگر اندکی با دقت نگاه کنیم افراد کمی این‌گونه بوده‌اند. دروازه‌بانی که من را تحت تاثیر قرار داده؟ نویر که مقابلش بازی کرده‌ام. همچنین همه می‌دانند که من طرفدار بوفون هستم حتی اگر کم بازی کند. زمانی که بازی می‌کند سطح بالایی دارد. باید از تیبو کورتوا، اوبلاک، ترشتگن و آلیسون هم نام ببرم.

1101