هافبک مورد علاقه زیدان برای رئال مادرید کیست؟

هافبک مورد علاقه زیدان برای رئال مادرید کیست؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که رئال مادرید قصد دارد ادواردو کاماوینگا، ستاره‌ی جوان تیم رن فرانسه را در ژانویه به خدمت بگیرد تا خیالش از بابت داشتن این هافبک آینده دار راحت شود و دست سایر تیم ها از این بازیکن کوتاه بماند. این هافبک، بازیکن مورد علاقه زیدان است و مربی فرانسوی می‌خواهد او را به مادرید بیاورد.

به گزارش فوتبالی، به گفته آ اس، زین الدین زیدان از زمان حضورش در رئال مادرید به جذب پل پوگبا علاقه داشته و سعی کرده او را به مادرید بیاورد اما هر بار در جذب این بازیکن ناکام بوده است و اکنون دیگر به دنبال یک هافبک جوان می‌گردد و ادواردو کاماوینگا را گزینه‌ای مناسب برای رئال مادرید می‌داند. کاماوینگا اصالتی آنگولایی دارد اما برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است. به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپورت، پاریسن ژرمن مشتری اصلی این بازیکن است و می‌خواهد این هافبک 17 ساله را به تیمش اضافه کند و رئال مادرید اگر می‌خواهد به دنبال این بازیکن برود باید با پاریسی‌ها رقابت کند.

در هر صورت باید دید که تصمیمات رئال مادرید در نقل و انتقالات آینده به چه شکل خواهد بود و آینده این بازیکن چگونه رقم می‌خورد. ادواردو کاماوینگا در تیم رن عملکرد خوبی داشته است و نوید هافبک آینده داری را در فوتبال فرانسه می‌دهد.

1470