چرا مسی مدتی است که در اینستاگرام کم پست می‌گذارد؟

چرا مسی مدتی است که در اینستاگرام کم پست می‌گذارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، به عنوان یکی از دو فوق ستاره عصر حاضر جهان فوتبال و از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال با افتخارات و رکورد های فراوان، از پرطرفدار ترین و مشهور ترین چهره های حاضر روی کره زمین است اما مسی به طور کلی فعالیت خود را در اینستاگرام نسبت به قبل بسیار کم کرده است، ماجرای تغییر رفتار مسی در اینستاگرام چیست؟

به گزارش فوتبالی، همواره یکی از بهترین راه های درآمدزایی برای افراد مشهور و تبدیل شهرت به ثروت، استفاده از شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام بوده است. بیشتر ستارگان و بازیکنان فوتبال، از جمله کریستیانو رونالدو فعالیت بسیار خوبی در اینستاگرام دارند اما مسی فعالیت خود را بسیار کم کرده و بیشتر پست هایش بدون توضیحات بوده و یا صرفا پست تبلیغاتی می‌گذارد.

برخی از رسانه ها معتقدند که علت این تغییر رفتار، تمرکز مسی در این فصل روی کارش در بارسلوناست چرا که او در تابستان گذشته قصد جدایی داشت و به شدت از اوضاع ناراضی بود اما در نهایت تصمیمش را تغییر داده و در جمع آبی و اناری ها برای این فصل هم ماندگار شد اما هنوز هم تکلیفش برای ماندن در فصل آینده مشخص نیست.

در واقع مسی تصمیم گرفت که در اینستاگرام تغییر رفتار داده و کمتر فعالیت کند تا حرف و حدیث ها و شایعات کمتری درموردش ایجاد شود و او بتواند بهتر بر روی کارش تمرکز کند و در نهایت بتواند در آرامش کامل پیرامون ماندن یا رفتن از بارسا تصمیم بگیرد.

همچنین برخی معتقدند که مسی از مسئله‌ای ناراحت است که فعالیت خود را کمتر کرده اما در مدت اخیر نمی‌توان به طور کلی این ادعا را درست دانست.

1470