جدایی جواد پاینده از روابط عمومی فدراسیون فوتبال

جدایی جواد پاینده از روابط عمومی فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- جواد پاینده، عضو دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال که در مقطعی مدیر رسانه ای تیم ملی امید و تیم ملی جوانان بود، از روابط عمومی فدراسیون فوتبال جدا شد.

به گزارش فوتبالی، پاینده که پس از حضور امیرمهدی علوی در روابط عمومی فدراسیون به عنوان مدیر، به دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال اضافه شده بود و رابطه خوبی با علوی داشت، سابقه مدیریت رسانه ای تیم تراکتور در دوران مدیریت مصطفی آجرلو را هم داشت و اتفاقا در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال، در تیم رسانه ای ستاد آجرلو فعالیت می کرد و پس از شکست آجرلو در این انتخابات، جدایی اش از روابط عمومی فدراسیون فوتبال بعید نبود. البته پاینده تنها کسی نبود که عضو بدنه فدراسیون فوتبال بود و در ستاد کاندیدای دیگری جز عزیزی خادم فعالیت می کرد و این افراد به احتمال زیاد در فدراسیون فوتبال ماندنی نخواهند بود.

امیرمهدی علوی، مدیرسابق روابط عمومی فدراسیون فوتبال که هم رییس دفتر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال و هم مدیررسانه ای تیم ملی و هم سخنگوی فدراسیون فوتبال بود، چهار روز پس از پیروزی عزیزی خادم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، از سمتش اعلام استعفا کرد و دو سه روز بعد از او هم مهدی محمد نبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال بود که او هم با نوشتن نامه ای به رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه اعلام استعفا و کناره گیری کرد.

پس از کناره گیری علوی، علی جوادی، سردبیر روزنامه خبر ورزشی به عنوان سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شده است.

1111