رئال مادرید 2-0 ایبار؛ آماده برای ال کلاسیکو و جدال با لیورپول؟

رئال مادرید 2-0 ایبار؛ آماده برای ال کلاسیکو و جدال با لیورپول؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه خودی به مصاف ایبار رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی مارکو آسنسیو و کریم بنزما گل های رئال مادرید را به ثمر رساندند و یک گل هم از رئال مادرید در نیمه اول که توسط آسنسیو به ثمر رسید توسط VAR رد شد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که شاگردان زیدان نشان دادند که تا حدودی برای بازی مقابل لیورپول آماده شده‌اند چرا که در همین هفته رئال مادرید و لیورپول، درست در همین ورزشگاه به مصاف هم خواهند رفت و دیدار حساسی در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد که نگاه ها را به خود می‌دوزد.

رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا از اتلتیکو مادرید عقب افتاده و کار سختی برای جبران امتیازات دارد اما تلاش خود را می‌کند ولی جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد و اکنون مقابل ایبار هر سه امتیاز بازی را به دست آورد. بارسا هم با وجود شروع ضعیفی که در فصل داشت اما خودش را به بالای جدول رساند و رئال مادرید با این تیم هم رقابت دارد و هفته بعد ال کلاسیکو را برگزار خواهد کرد.

1470